1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [5]

datum 16-02-14 21:11
reactie 361
Verwijderde gebruiker
Moeder wijsgemaakt dat ik gewoon ziek ben ik ben ziek in mijn hoofd ja ..
datum 16-02-14 21:28
reactie 362
Verwijderde gebruiker
(ik vind de sfeer wel meevallen eig. Gewoon normale sfeer toch?)

Ik heb elke dag wafels, wat had je gewild Emma. Wafel met slagroom of eentje met warme kersen, ... Alles is mogelijk en alles is lekker

Zo, lekker terug in Brugge. Was een mooi weekend
datum 16-02-14 21:33
reactie 363
Verwijderde gebruiker
Fijn te lezen dat je een leuk weekend had
Hier heel wat anders, maar doet er niet toe, Emma heeft tenminste nog iets leuk van mijn weekend kunnen maken.
-
Ik denk dat ik morgen niet naar school ga .. Ik ben ziek van het leven, en als halfhuilende depresieve emo in de klas zitten heb ik ook weinig zin in.
datum 16-02-14 21:44
reactie 364
Springbok96
Je hebt de keuze om als een halfhuilende depressieve emo in de klas te zitten en daar vrede mee te nemen, of als een halfhuilende depressieve emo in de klas te zitten en er iets aan te doen zodat je als een geheel blije en levensgenietende emo in de klas kan zitten

Wat ligt er zo op je lever? Is het dat je medeleerlingen constant zo gemeen doen of is het probleem nog iets complexer dan dat?
datum 16-02-14 21:57
reactie 365
Verwijderde gebruiker
Kijk eens aan, bestfriendsforerver, jij en Emma Echt leuk/goed dat jullie er zo voor elkaar zijn
datum 16-02-14 22:02
reactie 366
Patros-Fibros
If you need to talk, you know to find me
datum 16-02-14 22:56
reactie 367
Verwijderde gebruiker
@Springbok (ik weet je naam niet :S) ja, zo ongeveer, ik word of niet geaccepteerd als emo, of ik ben zogezegt geen echte emo, want ik zie er niet emo uit (ik zie er best goed genoeg emo uit voor mijn leeftijd, maar oke). Ben gewoon wat depressief, erger ooit. Het gaat wel over.

@Patros, ik stuur je wel even een bericht, en waarschijnlijk ga je er weer van schrikken als een gevulde koek ofzo.
datum 16-02-14 23:09
reactie 368
Verwijderde gebruiker
Esmee, Emo gaat niet alleen om hoe je eruit ziet. Zo werkt het niet. (nouja zo is het gewoon niet) en het gaat er toch niet uit hoe je eruit ziet voor anderen. Je bent zoals je bent. Als mensen aan mij vragen of ik emo, gothic of punk ben. Zeg ik altijd gewoon dat ik mezelf ben.
En zoals een oude docent van mij ooit zei ''Een echte emo (zoals mensen de echte emo zien) zal zelf nooit zeggen dat hijzei emo is.''
datum 16-02-14 23:30
reactie 369
Verwijderde gebruiker
Sheala, je docent heeft wel gelijk, maar als ze zeggen dat ik een gothic ben, zeg ik dat.ik dat niet ben, als ze vragen of ik emo ben, haal ik mijn schouders op,.want.ik.vind van niet (ik maak het echt ingewikkeld) maar zij vinden van wel. Maar bedankt voor.de.uitleg. Echt bedankt.
datum 16-02-14 23:30
reactie 370
Bartart
Ik dacht altijd dat emo betekende dat je jezelf snijdt of pijn doet.
Maar goed, als emo niet voor uiterlijk staat, wat kenmerkt "emo" dan? Zijn dat bepaalde ideologieën of persoonlijke interesses van mensen die iemand tot die subcultuur doen behoren? Het gaat natuurlijk altijd wel een klein beetje om uiterlijk, vooral als je je zo specifiek anders kleedt maar in een zelfde stijl als de rest van die subcultuur.
datum 16-02-14 23:34
reactie 371
Patros-Fibros
Lees mijn reactie eens op fb. Ik hoop niet dat ik het erger maak voor je, maar alsjeblieft hou vol?
datum 16-02-14 23:36
reactie 372
Verwijderde gebruiker
Niet alleen emo's snijden. Ik ben geen emo maar snij soms wel.(ik hou wel van de emo stijl hoor, en ik heb ook wel ''emo'' dingen) Emo staat niet vast dat je jezelf pijn wilt doen. (dat is gewoon belachelijk) Ik geloof graag dat (net als gothic) het gewoon mensen zijn geweest die zijn begonnen met een bepaalde kleding en muziek style, en andere er een naam aan hebben gegeven. Zal je net als bij de homo's of lesbians zijn. En ik moet ook zeggen dat het makkelijker uit te leggen is. En natuurlijk zijn er ook mensen die het doen voor aandacht. Die zich zwart kleden en ruige muziek luisteren voor aandacht. Daar is niets mis mee. Maar het valt niet echt onder emo of wat dan ook.

Ik geloof eerder dat je echte emo bent, als je juist zelf niet zegt dat je emo bent. (klinkt heel vreemd maar hoop dat jullie t een beetje snappen)
datum 16-02-14 23:39
reactie 373
Verwijderde gebruiker
Patros, ik las hem, en het raakte me erg, ik zal proberen vol te houden voor jullie.

Bart, misverstand wat wel vaker gemaakt word, de meeste doen aan snijden en zijn depressief, maar niet allemaal. Een 'kenmerk' ze hebben meestal zwart haar of soms felgekleurde, al is dat meer scene. Ze dragen ook vaak donkere make-up en luisteren emo muziek .. ja .. glammetal toestanden.

Sheala, ik begrijp je ^
datum 16-02-14 23:45
reactie 374
Patros-Fibros
Bartje, jij hebt een stereotype emo in je hoofd. Ik snijd mezelf ook wel, maar ik ben verreweg van emo. Emo kan voor emotioneel staan dat je snel of vaak emotioneel wordt geraakt. Of voor de muziek. Emopunk, emorock, nu-metal (wordt ook vaak als "emo-muziek" beschouwt) hebben vaak sterke teksten over religie, meningen, emotie of politieke ideeën.

Daar ben ik echt blij mee Esmée
datum 16-02-14 23:46
reactie 375
Verwijderde gebruiker
Ik heb niets beloofd ^ ik kan enkel proberen.
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [5]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.