Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 331
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja ^ het is geweldig om te zien hoe hij het volhoudt. Hij roept op een manier waardoor hij daarna niets keelpijn heeft. |
| reactie 332
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
En hoe vaak moet jij oefenen om dat zo lang vol te houden, denk je? |
| reactie 333
|
|
|
Hangt ervan af, zolang je geen 'pijn' hebt, moet je door proberen te gaan. Zodra het pijn doet stoppen en drinken. Ik kan het ongeveer 10 - 15 seconden volhouden xD |
| reactie 334
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Kutweek. Iedereen haat me, inclusief de leerkrachten. ik heb dinsdag als enige 'n toets van Latijn omdat ik Robbe z'n pennenzak (en daar zat niks in) op de grond heb gegooid met m'n pen -,- En ik ben afgewezen op Valentijn. Maar ik kom er over heen M'n papa ligt in ziekenhuis.. Een hernia.. Waar blijven die warme knuffels?? |
| reactie 335
|
|
|
Emma, wacht maar, over 2 uur ben ik ervoor je |
| reactie 336
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Faag filmpje, maar hier wordt t uitgelegd: m.youtube.com/watch?v=c55ybIOGEeU |
| reactie 337
|
|
|
Ohdat filmpje, zag het ooit op TV - Jeey, ik ben volgens klasgenoten nog.steeds de.enge emo-gothic -.- |
| reactie 338
|
|
|
So? Ze zijn gewoon jaloers op jou |
| reactie 339
|
|
|
depri Berichten: 26 |
Fleur me op met je mooie kop |
| reactie 340
|
|
|
Patros, zal wel xD ze zijn me liever kwijt dan rijk, ik verpest 'het klasimago' ofzoiets. Ze zeiden dat er niks leuks was aan een emo die probeert te kunnen roepen xD maar I don't give a f*ck, ik ben mezelf. - Hij vind zichzelf net iets teveel, mar God, hij is geweldig xD www.youtube.com/watch?v=14raIWAV1K4 |
| reactie 341
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik grunt weleens, mijn tip is gewoon keihard schreeuwen en doorgaan tot je bloed ophoest (bij wijze van spreken). Daarna een paar dagen rust en weer opnieuw proberen. Meshuggah is wat mij betreft de beste metalband, al mist het soms wat gevoel, wat ze weer goed maken door technisch geniaal te spelen. Bleed is een leuk nummer om ze te leren kennen. Endless Nameless (Nirvana) is meer een zangstijl die ik hanteer. Lekker om agressie kwijt te raken. |
| reactie 342
|
|
|
Bart, ik hou ontzettend veel van je xD Endless Nameless is geweldig Maar keihard schreeuwen is juist wat iedereen zegt NIET te doen, omdat je dan je stembanden stukschreeuwt .. Maar jij doet wat je goed lijkt Vanaf vandaag iedere dag proberen. Maar ik kan het nergens 'voordoen' of vragen of het goed is, want dan gaat iedereen sowieso lachen, het klinkt gewoon niet bij mij xD Ik heb best een jongensachtige stem als ik zing :-/ Dat hebben mijn 'vrienden' me verteld: Je hebt zo'n mooie sexy mannenstem. xD Het is wel zo xD |
| reactie 343
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Als je op valentijns dag word afgewezen vind ik dat je niet mag treuren.. er zijn kinderen die geen moeder hebben op moederdag, of geen vader op vaderdag. Ik voel me al dagen kut. Ik kan niet meer normaal eten. Als ik wil slikken moet ik kokhalzen. En als ik dan wel eet, gaat me hele buik in opstand :/ Mijn nederlands docent begon met kauwgom te smakken in de klas. Dus gooide een etui naar z'n kop. Raakte m wel mooi! (Wow dit is t meeste wat ik tegen "jullie" heb "gezegd" in dit forum) alleen omdat ik me kapot verveel. Ben t aardig zat op dit forum. En vrienden maken ga ik toch niet meer doen. Alleen maar onzin (heb ik vandaag besloten. Je hebt er niet veel aan) |
| reactie 344
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hoe komt het dan dat je je zo slecht voelt? |
| reactie 345
|
|
|
Dat eerste heb je ook echt niet van mij he Sheala? - Marylin Manson is ook wel n goeie band trouwens (my music taste is wierd, I know :$) |
| Naar boven | |