Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 166
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Tja, ik zit met een buis, dus ik moet nu goed mijn best doen |
| reactie 167
|
|
|
gaelle1 Berichten: 56 |
suc6 ik ga bye xx |
| reactie 168
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik zou ook maar mijn best doen ja, als ik jou was PS; wat is er zo verslavend aan Flappy Bird? Ik heb het net gekeken op youtube, maar echt speciaal vind ik het niet www.youtube.com/watch?v=u8kv1kuaewE |
| reactie 169
|
|
|
Slaapwel |
| reactie 170
|
|
|
Slaapwel Gaelle |
| reactie 171
|
|
|
Whaaaaahhh FLAPPY BIRD!!! Hoe durf je dat in vraag te stellen?! ;o Ik heb dat onlangs leren kennen op de scouts en was meteen verslaafd. Het verslavende is dat je telkens wanneer je verliest, wilt bewijzen dat je beter kan en dan speel je dat opnieuw |
| reactie 172
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Flappy Bird is stom .. ik kan niet hoger als 21 xD Je kan je mobiel en alles waar Flappy Bird opstaat voor +5000 verkopen. Sommige.mensen geven zoveel voor FlapB. |
| reactie 173
|
|
|
Amai, gek. Mijn record is 45 |
| reactie 174
|
|
|
|
| reactie 175
|
|
|
Ik word ook gek |
| reactie 176
|
|
|
Aha toch |
| reactie 177
|
|
|
Is ook zo, ik vloek er regelmatig op en beloof mezelf dan plechtig om het nooit meer te spelen en de dag erna ben ik alweer bezig xd Kent er iemand bezinningsverhalen of een goede site waar ik er kan vinden? Over het thema: Samenwerken, een gemeenschap vormen en toch uniek zijn |
| reactie 178
|
|
|
Nee, moet je dat voor school doen? Misschien kan je zelf zo'n verhaal schrijven? |
| reactie 179
|
|
|
Nee, het is voor de bezinning bij mij op de scouts Dus het verhaal moet geschikt zijn voor kinderen vanaf 6 jaar en hun ouders En om zoiets zelf te schrijven... pff, ik weet niet, zoveel druk xD |
| reactie 180
|
|
|
Aha, mag het verhaal ook een gedicht zijn? |
| Naar boven | |