Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 136
|
|
|---|---|
|
gaelle1 Berichten: 56 |
je wilt me gewoon niet zien, geloof me XD |
| reactie 137
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Net zoals ik ging zingen, moest ik ook filmen van hem, Gaelle xD |
| reactie 138
|
|
|
he, ikk wil je horen zingen :o btw, ben jij dat op die picc? :o |
| reactie 139
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja tuurlijk |
| reactie 140
|
|
|
Nee, joh, zou ik wel willen xD |
| reactie 141
|
|
|
he, is je haar zo? ik wil het mijne zo, maar nuja, krulhaar lang leve stijltang oh, nog 1 ding dat ik vind dat jullie wel moeten weten XD ik ben ook vegetarisch XD brb |
| reactie 142
|
|
|
Lekker Persoonlijk hou ik wel van een lekker stukje vlees af en toe. Maar thuis eten we dat ook niet zó vaak |
| reactie 143
|
|
|
Als we het letterlijk nemen ben je niet vegetarisch, maar vegetariër, maar kom, dat is iets letterlijks xD (Vegetarisch betekend geen vlees, dus jah xD) Ik word het later ;D En ik heb ook krullen |
| reactie 144
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Esmée, ik wil je ook wel eens horen zingen Bij mij staat de telling op 69 -,- - Btw, als jij Oli krijgt, krijg ik privé-les van Jake |
| reactie 145
|
|
|
Patros, ooit, ooit, als ik een liejde zing, misschien Als ik Iris zing, ik wil de tekst zo graag kennen xD En je mag jake hebben (shame on me, ik ken hem niet) En Ashley is OOK van mij ;D |
| reactie 146
|
|
|
Ik ken hem ook niet Maar we zijn benieuwd naar je zangkunsten Esmée |
| reactie 147
|
|
|
Nee, dat ben je niet xD Nathan, waarschijnlijk ken je er geen een naam van ofzo xD De meeste zijn van glammetal ofzoiets Zonet half gedwongen Blood On The Dance Floor te luisteren, is wel leuk, maar het is iets te .. rustig. |
| reactie 148
|
|
|
Jawel, dat ben ik wel Ja, da's ook waar. Ik ken al die namen niet persoonlijk |
| reactie 149
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jake Pitts is de leadgitarist van Black Veil Brides Zit ook wel punk en emo bij |
| reactie 150
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Zo te horen zijn de meeste hier zeer creatief bezig met zowel taal als muziek. Ik ben blij dat te horen! Zelf ben ik niet zo muzikaal en luister ik ook niet zo vaak naar muziek, maar ik vind het altijd leuk de smaak van anderen te kennen en mijn horizon te verleggen. Aan het meisje dat net is gedumpt, sterkte! Gelukkig ben je van die klootzak af! |
| Naar boven | |