Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 181
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Als het lang is en niet te moeilijk wel ja Zoals ik al zei, kinderen moeten het kunnen begrijpen. En aan een A''tje tekst zou ik toch wel moeten komen. |
| reactie 182
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
oh, kinderteksten moeten juist kort zijn Wat houd dat bezinnen precies in? Misschien domme vraag maarja.. |
| reactie 183
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik heb een hekel aan Flappybird, en aan alle mobielspelletjes. Dit omdat ik vol afschuw kijk naar mensen die bij iedere seconde vrije tijd direct naar hun mobiel grijpen. Uit verveling zo'n zinloos spel gaan spelen is zonde, je bent nog jong en moet wat leren in je vrije tijd, leuke dingen gaan doen, contact maken. Ik maak trouwens ook muziek (gitaar, piano, beetje digitale muziek, vocals, bass, mondharmonica van alles een beetje) en filmpjes, waarin ik vaak probeer morele boodschappen over te brengen. Mijn laatste filmpje gaat over de gevaren van het (social)mediatijdperk. www.youtube.com/watch?v=B6yp61wqyyI Leek me wel toepasselijk:p |
| reactie 184
|
|
|
Ik kan helaas geen Engels, maar leuk dat je dat doet. Is de muziek ook van jou? Misschien moet je eens je gedichten opnemen met muziek erbij, en dat op youtube zetten? |
| reactie 185
|
|
|
Ok, bedankt, ik ga zeker eens een kijkje nemen! De bezinning is om eens even na te denken over jezelf. Als scouts vinden wij het zeer belangrijk respect te hebben voor jezelf, voor elkaar, voor de natuur enz. Ook samenwerken en weten dat we samen een geheel vormen, vinden we een mooie gedachte. Elk jaar maken we dan een wandeling en op die wandeling zijn er verschillende stops waar iets gedaan wordt. Een spelletje, wensballonnen oplaten en een wens maken, een verhaaltje, een liedje laten we horen en een filmpje laten we zien. Zo willen we onze leden tussen 6 en 17 jaar met hun ouders een zinvolle avond schenken |
| reactie 186
|
|
|
En voor wanneer moet je een tekst/verhaal hebben? |
| reactie 187
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ja bij dat filmpje heb ik de muziek ook gemaakt. Al mijn andere muziek staat op een ander kanaal, dat ik met een vriend deel (ik heet daar Hans). www.youtube.com/channel/UCol9uQOARX1XjHWR54tXJWw Ik heb voor Foralize toen een ukulele muziekje gemaakt. Maar vond ik niet echt een succes. Zal het wel zeggen als ik er een keer tevreden over ben. |
| reactie 188
|
|
|
Doe zeker zo verder Bart, ik ben alvast fan! Zaterdag (ja ik weet het, weer goed op tijd) |
| reactie 189
|
|
|
Oke, dat ga ik eens binnenkort bekijken dan. Wel leuk zo'n hobby. Zelf speel ik ook muziek als ik mijn gedichten ga voordragen. Aanstaande weekend bijv. Verjaardag van stiefmoeder, ga ik een gedicht vertellen met balalaika-muziek Oei, da's rap |
| reactie 190
|
|
|
Ik ben al volop aan het zoeken, maar als je tijd (en zin) hebt, mag je ook wel iets schrijven hoor |
| reactie 191
|
|
|
Ik heb altijd zin om te schrijven |
| reactie 192
|
|
|
Ga je gang dan maar voor mijn part |
| reactie 193
|
|
|
Ik ben al bezig, leuk zo'n uitdaging Hoe lang moet het eig. worden? Zijn 3 coupletten/strofen lang genoeg of moet het nóg langer? Zijn strofen met telkens 4 zinnen |
| reactie 194
|
|
|
Het mag iets langer als je een teveel aan inspiratie zou hebben Maar 3 is ook ok Slaapwel en merci! |
| reactie 195
|
|
|
Jij ook slaapwel |
| Naar boven | |