Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 196
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Slaapwel ^^ ~ Ik hoop zo op een BVB shirt morgenochtend xD |
| reactie 197
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat is dat, BVB? |
| reactie 198
|
|
|
Black Veil Brides, een band |
| reactie 199
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
FlapB is ook uit de store verwijderd. 3 mensen hebben om 1 zo'n spel zelfmoord gepleegd... - BVB is echt awesome!! Ik luister de laatste tijd ook wel veel naar nu-metal, zitten ook hiphop -en rap invloeden in - Happy B-day btw |
| reactie 200
|
|
|
Dankje Ik lachte me dood, mijn mama heeft een tekening van Andy Sixx op mijn tijdlijn gedupte xD ze weet niet eens wie hij is, maar kom. |
| reactie 201
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Gelukkige verjaardag! Geniet maar van je dagje beroemd zijn |
| reactie 202
|
|
|
Gefeliciteerd Esmée, maak er een leuke dag van en snoep niet te veel van taart |
| reactie 203
|
|
|
Dat zouden we eigenlijk tegen jou moeten zeggen Nath Maar dat lukt haar vast niet echt |
| reactie 204
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
Gefeliciteerd esmee!!! Xxx geniet dr van xxx |
| reactie 205
|
|
|
Hoe voel jij je nu Anne? Zometeen gaan we naar een nieuw huisje kijken in de velden bij Tielt, ben benieuwd. Nee hoor, Patros. Ik kan me nog redelijk inhouden hoor (kuch) |
| reactie 206
|
|
|
Dankjullie allemaal x Nathan, taart is voor zondag ;D En ik heb het BVb shirt gekregen Emma, je bent helemaal gek, abnormaal, hou zo erg van je, hoe kun je om zes uur opstaan op me voor school een immens blik snoep te komen geven xx Dankje, ik vergeet dit NOOIT, en die kaart, die kader ik in ofzo, de tekst is zo lief, dankjuuh x Patros, dat is waar, eenmaal dat ik taart zie, nu jah.. Dan is die snel op ;D - Ben zowat door vijftig mensen gefeliciteerd, stond op het 'jarige' bord op school xD en mijn tijdlijn sterft xD |
| reactie 207
|
|
|
Gecondoleerd met je tijdlijn |
| reactie 208
|
|
|
Patros, je had toch gezien wat ik had gepost over die 'shut up weird emo child' jongen, he .. Je had hem moeten horen toen hij me shirt zag. |
| reactie 209
|
|
|
Had het opgenomen |
| reactie 210
|
|
|
gaelle1 Berichten: 56 |
HAPPY BDAAAAAAAY en wat miste ik? (behalve jullie) |