Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 46
|
|
---|---|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Allen zijn we hier, Onze gevoelens te uiten, Maar soms is het teveel, Soms zie ik het niet meer zitten.. |
![]() reactie 47
|
|
Seren Berichten: 49 |
Dag en nacht nadenken over mijn fouten Kon ik het maar overdoen op de juiste manier Vol twijfels lig ik dag en nacht te denken Het blijft maar een gedachte |
![]() reactie 48
|
|
marill Berichten: 1058 |
een gedachte met vele bewegingen die het onverwachte in me omhoog haalde vooraf meende ik het te weten terwijl ik totaal was vergeten hoe mijn niveau daalde hierdoor jij het beste in me omhoog haalde |
![]() reactie 49
|
|
Haalde ik het echt? Ben ik nu afgestudeerd? Heb ik mijn diploma gehaald? Nee, Ik ben een nietsnut.. (oké, ik heb geen inspiratie in de ochtend) |
![]() reactie 50
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Nietsnut? Nee dat ben ik niet. Doe wat ik kan! Jazeker maar niemand die het ziet. |
![]() reactie 51
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ziet ze nu echt niet, Hoe mijn wereld is ingestort? Mentaal ben ik al dood .. (Geen inspi, srry ![]() |
![]() reactie 52
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Dood gaan we allemaal Sommige in een grote zaal Sommige in hun eigen huis Voor de buis |
![]() reactie 53
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Buis, Alles zwart. Geen geluid, Geen kloppend hart. |
![]() reactie 54
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Mijn hart Ik wacht met smart Ik wacht op jou Hopelijk kom je gauw |
![]() reactie 55
|
|
Gauw moet je komen, Anders is het te laat, Mar waarom ben je zo blind? Terwijl je je blik neerslaat, Waarom ? |
![]() reactie 56
|
|
Waarom? Waarom leef ik nog? Waarom? Waarom ben ik niet dood? |
![]() reactie 57
|
|
Dood ben je niet, Omdat ergens iets in je hoofd fluisterd, Dat hier mensen zijn die je accepteren, En altijd zullen luisteren .. |
![]() reactie 58
|
|
Luisteren, daar hebben ze het geduld niet voor, Maar ze appreciëren het niet dat je je best doet, Ooit zullen ze hetzelfde meemaken, Ook al moet het nog zo lang duren.. |
![]() reactie 59
|
|
Duren, Tijd. Klok, Kwijt. Luisteren naar gefluister, Van het beekje, In de lentezon. Turend naar de kleuren, Besef ik pas, Hoe mooi het leven kan zijn. |
![]() reactie 60
|
|
Zijn jullie gek geworden? Het leven? Mooi? Wat bezield jullie? Hebben jullie nog niet stilgestaan, Bij het gevaar in het leven? (Niks mee bedoeld.) |
Naar boven |