Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 901
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik hoop het ook, merkte gister dat ik littekens op me been heb Ooit gaan ze weg, zeker van .. Samen met het litteken op mijn arm. |
| reactie 902
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
Oeps ja idd hopen voor je! Wat voor litteken op je arm? Offe ben ik te nieuwschierig |
| reactie 903
|
|
|
Nee, ik heb mijn arm een aantal maanden geleden opengekrabd. Ik heb écht hard gekrabd, en lang, en het ja .. Het is een litteken geworden, niet gehecht ofzo, maar het is een litteken. En op mijn been is een ander verhaal .. Laten we zeggen dat je ze mag weten, maar niet hier C: (Vrees niet, het is niets ergs ;D) |
| reactie 904
|
|
|
this al goed hoor ;-) xxx |
| reactie 905
|
|
|
Haha |
| reactie 906
|
|
|
ja watt kwil je alleen maar ff gerust stellen hoor :-) neej hoor grapjuh ;-) |
| reactie 907
|
|
|
xD Ik ben zo moe vandaag. Pff, ik wil slapen xD |
| reactie 908
|
|
|
haha nu al? |
| reactie 909
|
|
|
Ik ben om half zeven opgestaan, terwijl ik tot zeven kon xD Pff, nog drie dagen, Esmée, bijna klaar, bijna .. |
| reactie 910
|
|
|
pff ik heb morgen lekr vrij i.v.m. de open dag op school!! yeaaaaahhhh maareee kga ete hoor doeeegg xxxxx |
| reactie 911
|
|
|
Gelukkind ^^ Eet smakelijk. |
| reactie 912
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Esmee, littekens vervagen wel weer. Nouja de meesten dan. Bij mij duurt het altijd wat langer omdat ik litteken gevoelig ben.. Achja. Gister weer een nieuwe bij gekomen op me been die mag vervagen. Achja zeg wel dat ik een schreer ongelukje had. |
| reactie 913
|
|
|
Sheala, slim van ja ;D en tja, littekens vervagen wel. Ooit xD -- Nee, niet paardrijden vandaag .. De lol is er echt af na het 'val-incident' |
| reactie 914
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haha lol Robbe wordt een echte 1001-dichter Ja, littekens vervagen niet altijd.. Meestal wel ;P |
| reactie 915
|
|
|
Mijn litteken van paardrijden is na drie jaar nog steeds niet weg .. - Ik ga maar eens, morgens ;D |
| Naar boven | |