Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 811
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja, dan kom ik alleen maar on voor praatje slaan, en als ik on ben, is er niemand anders on -,- Ja, nu regent het nog maar een beetje, en nu zitten de bussen al vol. Als het nu nog gaat sneeuwen, wat zal dat dan wel niet zijn??!! |
| reactie 812
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma toch ;D _ Wauw, weer een liedje leren kennen ;3 Nightmare van Avenged Sevenfold .. |
| reactie 813
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
A7X is sowieso nice "Hail to the King" en "Nightmare" vind ik de beste albums |
| reactie 814
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik ben alleen thuis Nu heb ik een liedje in m'n kop van m.o. -,- Steeds als ik zing, voel ik me wat be-he-ter... Ik kende het al van muziekles -,- Dus ik kende het al ;D Jullie hebben zo dezelfde smaken. Ik moet de moeilijke weer zijn -,- op een slechte manier 'apart..' Ben de lyrics van Bruno Mars Just The Way You Are uit m'n hoofd aant leren Ben benieuwd naar het eindresultaat! Esmée, als ik nog 's bij je blijf slapen, moeten we nog zo eens een zangwedstrijd houden ;D |
| reactie 815
|
|
|
Ik krijg voor mijn verjaardag zowieso het mooiste kado ooit *.* Ik krijg twee oorbellen bij in mijn rechteroor |
| reactie 816
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk Esmée |
| reactie 817
|
|
|
Nah, best klein, denk ik x'D Maar na een week kan ik ze vervangen met alles wat ik wil www.danistroom.com/shop/images/3-silver-hoops-clip-on-earrings.JPG Zo iets, maar dan kan geen drie ringen ;D *Hoogstens twee :$* |
| reactie 818
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
Ik zou het heel leuk vinden als jullie eens willen kijken en zeggen wat jullie van mijn gedichten vinden!! groetjes van anne-marije |
| reactie 819
|
|
|
Ik vind je gedichten heel mooi Anne-Marije _ Oh dear God, may l marry Andy Sixx? O.o Please ? =$ |
| reactie 820
|
|
|
Oke, ja 3 van die kleintjes is nog wel te doen denk ik. Welkom op de site Anne-Marije, ik zie dat je nieuw bent. Ik ga vanavond als ik terug ben van Hebreeuwse les jouw gedichten eens lezen |
| reactie 821
|
|
|
Nathan, mijn vader dacht al dat ik bovenaan mijn oor bedoelde, hij kreeg een hartstilstand (niet letterlijk, maar kom). Terwijl mijn zus met mijn ouders zit te wedden op mijn toekomst O.o Mijn zus is er heilig van overtuigd dat ik later snakebite piercing neem -.- _ Wow, wat een haat op mijn nieuwe proffoto van Facebook. Iedereen zeggen hoe lelijk de zanger is die erop staat. Kijk, ik ben nu eenmaal voor een helemaal andere soort zangers x'D |
| reactie 822
|
|
|
Waarom dacht je vader dat jij dat bovenaan je oor gaat doen? Niet op letten, jij mag plaatsten op je facebook wat je wilt toch? Als het nu eenmaal een foto is van een zanger.. Op Gmail heb ik ook gewoon een platenhoes als profielfoto |
| reactie 823
|
|
|
Mijn vader begrijpt me gewoon nooit. (Waarom zou ik het trouwens bovenaan doen? Als ik zestien ben misschien, maar nu? Met dat kraakbeen erin, zowieso pijn) _ Ik let er ook niet op, het is nu eenmaal een kant van me die enkel ik leuk vind. En oke, hij is niet de 'normaalste' zanger volgens sommige, maar 'normaal' is toch wat je gewoon bent |
| reactie 824
|
|
|
Nou, lang of niet. Heb je wel mooi gezegd En veranderen mag je zeker nooit doen, je bent goed zoals je bent. Zoals je zegt: 'ik ben wie ik ben'. |
| reactie 825
|
|
|
Optimisme heeft weer plaats gevonden bij mij Persoonlijk vind ik iedereen die mij haat vreselijk gemeen en vriendelijk tegenlijk. Ze maken me sterker. Dankzij hen weet ik dat ik nooit zo'n jaloerse bitch wil worden. Het kan egoïstisch klinken, maar misschien zijn ze jaloers omdat ik 'speciaal' ben. Omdat ik niet hitlijsten luister. |
| Naar boven | |