Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
[>__<] |
| reactie 542
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
xD HAHA Sorry O.M.G waarom kan mijn zus zo goed dansen? Mijn opa zo overdreven, zat ik When I Was Your Man te zingen: "Neem zangles Esmée, je bent echt goed." Nah, nee. Emma kan vééééél beter zingen. x'D |
| reactie 543
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik mag Tibbs soms. Nu is hij wel braaf..; Hij kwam naast me liggen in de zetel (en normaal mag hij niet in de zetel), en hij wist eigenlijk dat dat niet mag.. Maar ik zei maar niks.. En opeens stond hij op, en ging hij zelf op zijn dekentje liggen @Esmée, thnxx. |
| reactie 544
|
|
|
xApplaus xD Mijn kat gaat onder de kerstboom liggen, en wat voor een idioot onderwerp hebben wij x'D |
| reactie 545
|
|
|
Ja eigenlijk wel. Hebben we wel een onderwerp? Een mix van katten, mislukte spaties die vervangen zijn door onderliggende streepjes, zanglessen, opa's.. Enz.. |
| reactie 546
|
|
|
xD Ik ga ff op Blew enzo, word gestalkt door Robin, hij wil persee afsprekenenzo -,- Zwemmen is iets voor in de zomer snol -,- |
| reactie 547
|
|
|
Niet per se.. Als het een binnenzwembad is.. |
| reactie 548
|
|
|
Het zwembad in Bilzen -,- Hij woont Bilzen, wij wonen 20 km van elkaar x'D |
| reactie 549
|
|
|
Weet ik! Ik ben m'n gsm kwijt -,- Nu ja, ik vind hem niet meer! Misschien kun je 's bellen, Esmée, dan vind ik hem |
| reactie 550
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Of je hebt hem op stil te staan Finally! My space is back!! |
| reactie 551
|
|
|
Ik heb hem ook op stil Maar ik heb hem al terug gevonden!! Oh, Shit! Heb perongeluk (blijkbaar) verf op m'n zus haar kleed gemorst. En ik had het nog wel speciaal aan de kant gedaan! En nu zei ze; Als da der nie uitgaat hè, moogt ge mij 83 euro betalen! *GromGrom* |
| reactie 552
|
|
|
Patros, je bent besmet, neeh ! Niet nog een (Niets persoonlijk Nathan) Ikea lucht vermoord mijn luchtpijp, jakkes. Maarjah, er loopt altijd wel goed volk rond he xD Oh Esmée, alsjeblieft, xD |
| reactie 553
|
|
|
Ikea is alleen maar leuk door de hotdogs en zo. En dat je je drankje mag bijvullen zonder bij te betalen Maar er buiten gaan is ook leuk -,- Tot seffes Essie <3 neem je portofeuille mee. Ik wil hem zien Omg, ik verschoot me! Ik was hier aant typen in de zetel met de laptop opm'n schoot, en opeens, vlamde Tibbs op de zetel. Hij beet me niet, hij ging liggen. Ik wou hem aaien, hij beet me bijna -,- Tibbs is gelijk aan gevaar -,- |
| reactie 554
|
|
|
HAHAHA XD Jaja, ik kijk wel wat ik meeneem hoor. Mijn smartphone zal ik meenemen, nu je het egt .. Opladen ! |
| reactie 555
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Heb net film gekeken! Echt zielig! Raad hem aan. Hij heet: Castway on the moon |
| Naar boven | |