Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 511
|
|
|---|---|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Hij zei dat hele school hem haten en dat ik wel goed met hem bevriend was en dat ik hem nooit meer zal zien... tenminste wat ik ervan begreep...(hij gebruikt google vertaler omdat hij engels is) |
| reactie 512
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hmm .. Ik wil wel helpen, maar misschien dat dat beter gaat als je de mail doorstuurt via PB .. Zo, gaan we op babybezoek, zo tof enzo, van die kleine beesjes xD Fijn Kerstfeest nog iedereen. |
| reactie 513
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Weer commentaar van m'n mama..; Papa zei: Ga u 's een ander t-shirt aandoen. Ik: Ja, ik heb er geen!! Mama: Jawel, ge weet waar da een t-shirt ligt! Ik: Ja, da flut ding! ik zal het gaan halen! (Ik kwam terug) Papa: Ja nee, da moet ge nie aandoen. Da is niks waard. Ik: Ja, als ik dit moet aandoen doe ik beter niks aan! (die blouse valt altijd nr voor) Ik ging weg.. Ik hoorde mama en papa nog zeggen..; Papa: Heeft da kind nu niks anders meer? Mama: Ja, nu ze zoveel bijgekomen is, vind ik niks meer! Merry Christmas everybody.. Ben gaan beginnen janken.. |
| reactie 514
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oei amai Emma Zo leuke dag vandaag. Lekker wezen kijken bij excollega's in Sliedrecht, hoop veranderd daar joh |
| reactie 515
|
|
|
Tsja.. Ik ben er al aan gewend geraakt, Nathan.. Soms, kan m'n mama zó hard zijn tegen je.. En dan denkt ze van; "Wat? Ik zeg het maar hoor!" Leuke mama heb ik -,- Ik pik dit niet meer.. Eerdaags.. zul je me moeten missen.. |
| reactie 516
|
|
|
Gewoon er wat van zeggen tegen je ouders, zeggen wat er op je hart ligt en zeggen dat je dat niet leuk vindt. Maar je zeker niet laten doen in deze gevallen. Sterkte Wij kunnen jou niet missen |
| reactie 517
|
|
|
Heb ik al zoveel gezegd! Al miljoen keer. Ik heb iets gevonden om aan te doen; Een (lelijk) grijs kleed.. Jippie. Waar moeten we naartoe? een begrafenis?? WENS ME STERKTE!!! Merry Christmas iedereen! Fijne feesten |
| reactie 518
|
|
|
Tja, gewoon blijven zeggen dan. Ooit moeten ze toch eens luisteren naar jou en toch iets vriendelijker zijn Ik heb gewoon vrijetijdskleding voor de mis. Ga gewoon als mezelf hoor, kom nou |
| reactie 519
|
|
|
Oh, mijn, God.. Ik denk dat ik ga uitflippen!! Nu was dat ene kleedje niet droog genoeg, en nu weeeeerrr verandert van kleren! Nu heeft m'n tweede oudste zus geholpen, En nu zit ik hier met een blouse van mijn oudste zus, Die ten eerste te groot is, Die ten tweede te lang is, en Die ten derde PRIKT!!!! |
| reactie 520
|
|
|
Jammer dat jij niet gewoon zelf je eigen kleren mag kiezen, wat je zelf wilt dragen, wat jij lekker vindt om te dragen enz. |
| reactie 521
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je weet dat die woorden daar niet echt mee helpen Nath? |
| reactie 522
|
|
|
Welke woorden? |
| reactie 523
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
'Jammer dat jij niet gewoon zelf je eigen kleren mag kiezen, wat je zelf wilt dragen, wat jij lekker vindt om te dragen enz. Het lijkt net alsof je haar jaloers probeert te maken |
| reactie 524
|
|
|
Oh nee, dat is gewoon meelevend. Niet om jaloers te maken, waarom zou ik haar jaloers maken? |
| reactie 525
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ik heb niet mee gelezen, maar ik wou even zeggen; Fijne/goede kerstdagen, en een voorspoedig, spetterend, mooi, fantastisch en liefdevol 2014 <33 I shall never forget everyone! xx'' mij |
| Naar boven | |