Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 526
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank je wel Jorinda, jij ook fijne feestdagen en een goed nieuwjaar |
| reactie 527
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, fijne Kerst iedereen <'3 Ik heb me overeten gisteren, ik heb mijn opa van zijn stoel gezongen x'D en heb me 25 ongelukken gelachen ! Mijn meter vind The Browing goed x'D Nu wil ze naar een optreden (met mij) xD |
| reactie 528
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Cool Nom, Nom! Lamsvlees smaakt goed. Beter als vorig jaar Nu sewes nog tiramisu Lekker lekker! Ik heb zo coole dingen gekregen voor Kerstmis. Gisteren de pakjes open gemaakt 5 canvassen, een schilderspalet wat je zo kunt vasthouden, een coole bladwijzer die niet snel kapot gaat( |
| reactie 529
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Lekker he, lamsvlees. Ben er ook zo dol op Dus jij gaat binnenkort lekker schilderen |
| reactie 530
|
|
|
Ik heb alle maaltijden opgehaald die ik de afgelopen maand ben vergeten xD Maar wat moet je, je krijgt een bord scampi's, je krijgt kalkoen en Pomme-Du-Chesse (Htf je het ook typt) allemaal lekkers en dan, dessert x'D. 4 keer bijgenomen, bleek er veel alcohol in the zitten xD Voelde me nog nooit zo draaierig enzo .. xD HELP. Grijze Jager deel 12, jeej, nu de 11 eerste boeken nog -,- En Warrior Cats ben ik nog niet uitgekocht .. Verdomme nog 8 series van 6 in Engeland/Amerika xD Fijn Kerst nog iedereen BTW, Justin Bieber is ermeeg estopt, laat me altijeblieft blij zijn ! (°.°)/ |
| reactie 531
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Das inderdaad een goede kerst, ik wenste gisteren dat JB ging stoppen |
| reactie 532
|
|
|
Wtf, is die gestopt met zingen of wat? Auw.. M'n kat heeft me gebeten Ik zette die gewoon in de zetel, aaide die.. En toen.. Kgg.. Nu staan er voor altijd tandafdrukken in m'n arm (niet heus) -,- Het doet wel pijn, normaal bijt die niet door, maar nu ineens wel bij mij!! Aai poesje, aai poesje, ROTKAT! Ik heb al in potlood een giraf op een canvas getekend |
| reactie 533
|
|
|
Emma, hij stopt voor een jaar |
| reactie 534
|
|
|
Ok, ff een vreugdedansje doen.. Oke.. Eindelijk.. Ooit moest die tijd komen Sewes mijn giraf schilderen. Hopelijk verbrol ik niks -,- |
| reactie 535
|
|
|
Jou kennende, Emma, oknee, sorry x Ben weer bezig aan Demi, maar als ik nu een titel kon bedenken ofzo ! xD Best wel erge gebeurtenissen gepland voor hem, maar jah, het is ook een triets verhaal he. |
| reactie 536
|
|
|
Omg, ik zat in de zetel met de laptop op m'n schoot,.. Ineens springt Tibbs op de zetel, En begint mij weeral te bijten! Ik probeerde hem af te schudden, maar toen klampte hij zijn nagels rond mn arm, En ging verder met bijten in mijn arm.. -,- Dus hij was speciaal op de zetel gesprongen, om mij te bijten -,- |
| reactie 537
|
|
|
Ems, mijn verdomde kat is grijs, gaat ze op de mat liggen, ook grijs, en dan ga ik per ongeluk op haar staan, heb denk ik klauwen in mijn heel been gehad, zoniet, er lag toch veel bloed op de mat enzo x'D Goede oude jaren van 2012 |
| reactie 538
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik_mag_Tibbs_wel_Emma_ |
| reactie 539
|
|
|
Ik heb medelijden met Patros x'D Maar toch is hel grappig xD |