Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
T gaat wel goed met Sheala, maar ik heb niks meer van Jorinda gehoord |
| reactie 392
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Oei :S |
| reactie 393
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
OMG xD Ik heb overal over het gemmidelde, de leraren zo van: "Ik ga het kort houden, je rapport was super, Esmée, we zijn trots op je !" Ik ben blij xD |
| reactie 394
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gelukkig met Sheala, jammer van Jorinda, maar we horen nog wel van haar zeker? |
| reactie 395
|
|
|
Ik schaam me dood, overal waar ik kom, verteld mijn papa over mijn muziek: 'Jaja, min dochter, straffe boel hoor, hardrockster, Nirvana enzo, jaja .. En Rage Against The Machine of soms Metallica !!' Sjah, zo ben ik dan maar he papsie xD |
| reactie 396
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Hebben jullie al gehoord dat furby's die veel mensen voor sinterklaas voor hun kinderen hebben gekocht allemaal op marktplaats staan doordat hij eerst schattig is maar hij zegt dat je wat moet doen in het engels en de kinderen doen dan iets verkeerd omdat ze het niet hadden verstaan en dan wordt ie boos en dan worden de kinderen bang van hem |
| reactie 397
|
|
|
@weeteennaam: dafuq?? @Esmée: so what? Ik luister Black Veil Brides, Pierce the Veil, Metallica, The Browning. Moet ie mijn muziek es luisteren, wordt ie helemaal gek. |
| reactie 398
|
|
|
Wat is er mis met jouw muziekkeuze Esmée? Tja, die furby's zien er ook wel beetje eng uit he |
| reactie 399
|
|
|
Net zo eng als een kerstboom Nathan -,- |
| reactie 400
|
|
|
Awel ja, inderdaad |
| reactie 401
|
|
|
Nee... |
| reactie 402
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Patros je doet stoer maar ik wed dat jij zelfs in je broek deed van dat besst |
| reactie 403
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
@weetennaam: Wtf? Het zijn maar Furby's hoor -,- Wie is daar nu bang van? Die leven ineens niet -,- @Nathan: Een kerstboom.. Serieus? Ze zijn toch niet eng?! Aleen dat ze je bekogelen met kerstbollen en zuurstokjes.. Niet dat ik zuurstokjes haat.. |
| reactie 404
|
|
|
@Weeteennaam, I know, mijn zus heeft een furby, eerst zijn ze lief, en iedereen zegt: "Pas op voor z'n evil eye" hij keek gwn een beetje boos, ik kan bozer kijken x'D @Patros, ja, eerst was hij tegen mijn muziek, daarna leerde hij het accepteren, maar ik mag het niet luid opzetten x'D @Nathan, Furby is gewoon stom, ik zat erbij, die begon te zagen, en hij riep plots: "Ik ga veranderen" die lachtte heel duivels, dus ik lachtte dat beest uit en duwde hem uit de zetel xD |
| reactie 405
|
|
|
Ik vind zuurstokjes toch wel interessanter dan een kerstboom, maar een kerstboom kun je ook niet eten he Mja, voor kinderen zijn sommige dingen toch net iets anders, ze beleven dat op een andere manier denk ik zo. |
| Naar boven | |