Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Dat zal ik je zeker laten doen Iedereen zijn eigen muzieksmaak AC/DC is bom |
| reactie 422
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma besmet -,- Nirvna op de radio daarstraks, en. dan. zet. mijn. zus. het. af -,- |
| reactie 423
|
|
|
Oh, Wenen Ik ben niet besmet.. Happiness is in the airrrr |
| reactie 424
|
|
|
J.a.k.k.e.s -,- Ik ga offline, ik bedoel, moet. Naar de stad jeahj ! -,- Z33, misschien doe ik nog kunst- inpiratie op. Dag xD |
| reactie 425
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
The Browning is ook wel n goeie band |
| reactie 426
|
|
|
Ken ik niet.. Ik ken wel The Brownie Die stomme piano bij ons thuis, ik word er gek van! Mensen kunnen me elk moment komen halen om naar het gekkenhuis te gaan -,- Oh, Ze rijden net in op de oprit! -,- (Sorry, ik ben droogjes vandaag) |
| reactie 427
|
|
|
@Patros, ik heb Black Veil Brides en Pierce the Veil al eens geluisterd, dat is ook goed Omg, van mijn nonkel een smartphone gekregen, zo happy |
| reactie 428
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo, weer terug thuis van Utrecht. Was weer goed om opa terug te zien, hij zag er wel moe uit, hij heeft hoge koorts Ik hou van piano's, mag ik hem hebben? |
| reactie 429
|
|
|
@Esmée: Je peter of wat? @Nathan: Oei, is niet zo goed :S Het komt wel goed.. En nee Nathan, je krijgt die piano niet.. Hij is van m'n zus -,- Ze volgt ook al 8 jaar pianoles of zo.. Dus sorry Nathan, Ik moet je teleurstellen Verveel me.. Het is zó saai hier! Normaal gingen we naar mijn tante in Brussel, foie gras brengen voor Kerstmis wat ze nodig had.. Maar nu gaan we morgen pas -,- We gaan er sowieso vrijdag er naartoe, want dan gaat elk familielid van onze familie naar hun, om Kerstmis te vieren (i know, wat laat vrijdag).. Normaal was dat bij mijn bomma te doen, maar dit jaar bij m'n tante in Brussel. Ze is pas verhuist (uit een beeldschoon huis) en woont nu ergens anders waar ik nog niet ben gaan kunnen kijken.. Spannend! |
| reactie 430
|
|
|
@Emma, ja, van hem Ik ga naar buiten bye |
| reactie 431
|
|
|
Hier een zacht nummer van ze: m.youtube.com/watch?v=HFIFNG9gJ80 |
| reactie 432
|
|
|
Dat. Is. Super. Cool xD Nee, serieus, echt cool (hoe moet ik het anders noemen?) Ben weer gaan tekenen, een tekening bij het liedje Bullet In The Head van Rage Against the Machine. (Die muziek is echt zacht in vegelijking met The Browning xD) |
| reactie 433
|
|
|
Electric deathcore is ook niet zacht hoor Suc666 met die tekening |
| reactie 434
|
|
|
Die tekening trekt echt op N.I.K.S xD Mijn zus wou mij niet gerust laten, en ik begon dus echt kwaad te worden, zij zi van, je kan me enkel met je rotmuziek wegjagen, dus The Browning in h'r oor laten spelen, toen rende ze (eindelijk) weg xD Patros, bedoel je dat Rage Against the Machine Electric deathcore is of begrijpen wij elkaar totaal niet ? xD |
| reactie 435
|
|
|
Van wat ben je een tekening aan het maken? Van die band of wat? M'n kat is stout. Ik zit hier in de zetel, met de laptop op m'n schoot, en die springt dan op die laptop, om in mijn handen te bijten -,- En die kruipt steeds onder de boom, om aan die pakjes te bijten, en die vangt de ganse tijd achter zijn staart aan, en die springt altijd op de stoelen om op de tafel te springen. Dus ik had die in de hal gezet (met een deur ertussen) en ik wou die deur dicht doen.. Die had door dar ik die wou 'opsluiten' zeg maar, en toen wikkelde die z'n poot rond de rand van de deur, en toen zei die; 'Miaaauuuuwww!' En toen blies die.. |
| Naar boven | |