Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
NEE EMMA WE GAAN NIET NAAR DE FILM xD We hebben die thuis !! xD Ik moet rapport halen om 5 uur, stress, dan is het feest afgelopen, ik ga zo een buis halen op Godsdienst, ik kende enkel de zeven sacramenten en ik heb Matheüs fout geschreven -,- Zo van: Wij schreef het kerstverhaal? Matheëus en Lucas xD Ik heb die eerste zo fout enzo, en ik ga een 0 op 10 halen bij 1 oefening xD |
| reactie 377
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Serieus? Of is dat een grapje? Esmée, kijk 's ff naar de vorige reactie, ik had een vraag -,- En die jongen in dat clipje in Free, die lijkt of Glen BLEH. |
| reactie 378
|
|
|
Oh. Maar we hebben die film thuis xD |
| reactie 379
|
|
|
Reageer hierop: Esmée, ik heb morgen tekenacademie, daar moet ik naartoe gaan, maar mag ik in de namiddag dan terug komen en misschien nog een nachtje blijven slapen? Check dit :: www.youtube.com/watch?v=ABEnnWL_0jE |
| reactie 380
|
|
|
WEET IK VEEL XD |
| reactie 381
|
|
|
Chill |
| reactie 382
|
|
|
xD nee, ben op Blew dus jah.. |
| reactie 383
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik zou weleens willen weten hoe het met Sheala én Jorinda gaat |
| reactie 384
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Ik verveel me en snap niet waarover jullie het hebben |
| reactie 385
|
|
|
Over Sheale en Jorinda x'D Ja, .. Mis hen |
| reactie 386
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
ik heb mijn rapport gekrege... gebuisd op wiskunde en latijn. Shit, miss mag ik ni mee op mijn eerste snowboardvakentie Ps: snowboard omdat ik dit jaar ff ni ga skiën ma snowboarden... ik doe al aan skiën sinds ik 4 ben |
| reactie 387
|
|
|
Oei, da's minder. Verder wel allemaal voldoendes Valab? Ben benieuwd hoe rapporten zijn van Esmée en Emma |
| reactie 388
|
|
|
M'n mama heeft weer commentaar -,- 'Latijn is ook niet goed, hè!' Ik zei daarstraks; 'Ik ga straks wel naar Esmée, hè!' 'Oh, en papa is al op de hoogte van die punten?' Dat was zo van te zeggen: Je mag naar Esmée gaan als je zó punten? Ik zeg; Ja ik heb dat al gezegd. 'Oh, Oke....' Wil ff weg zijn van thuis. Maar morgen komen ze me weer vroeg halen voor academie -,- |
| reactie 389
|
|
|
Het lijkt erop dat jij je rapport al hebt Emma, maar je hebt toch ook wel goeie punten zeker dan? |
| reactie 390
|
|
|
NATHAN. NEE. ZOALS JE AL ZIET HEB IK SLECHTE PUNTEN |
| Naar boven | |