Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 361
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Nee nathan, in geen miljoen jaar, dan ben ik namelijk al dood -,- hopelijk.. Omg, ben een verhaal op 1001korteverhalen aant maken, terwijl m'n zus een kei- zielig liedje is aant spelen op de piano; www.youtube.com/watch?v=S-Xm7s9eGxU Ben zo zielig nu.. |
| reactie 362
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarover gaat het verhaal? En dat is gezellig toch? Een leuk stukje zielig muziekje op de achtergrond |
| reactie 363
|
|
|
Nathan, ga dan op 1001korteverhalen hè! Dat is die korteverhalen-slang. Kijk dan.. En nee, dat is geen leuk liedje, het is deprimerend… Laat me even Nathan.. |
| reactie 364
|
|
|
Oei, sterk verhaal. Tja ik ben geen lid van Verhalen, ik kijk daar nooit op. Ik wist niet dat dat op verhalenslang kwam. |
| reactie 365
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wel als je daar in schrijft Nathan |
| reactie 366
|
|
|
Tja, ik schrijf nooit verhalen. Ik weet niet hoe dat moet |
| reactie 367
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Lezen misschien? Denk dat je schrijft, schrijf dat op waar je niet aan dacht. |
| reactie 368
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oke, ik zal jullie een plezier doen, mar echt, ik vind nooit dat mijn tekeningen op iets trekken xD Oke .. Academie-opdracht (In de stijl van Van Gogh xD) i39.tinypic.com/2vbq5om.jpg Verveling thuis: i43.tinypic.com/15s7ogg.jpg Deze had ik een klaarliggen x'D Pff belt mijn mama me om kwart na 10: "Slaap je nog Esmée?" Ja toen niet meer -,- |
| reactie 369
|
|
|
Mja, als je het niet erg vindt hou ik het liever bij schrijven van gedichten Esmée, zijn mooie tekeningen. Wolf is mooi nagetekend en bloementekening is ook erg mooi |
| reactie 370
|
|
|
xD Maar hoe moeilijk het ook uit te leggen is, alle mnsen die ik ken WILLEN niets gemeens zeggen (kritiek geven) omdat ze me lief vinden -,- maar daar leer ik ook niks van enzo. Mijn lerares academie, die zegt tenminste van, die bloempot is niet zo goed, probeer nog eens. Iedereen zegt van wauw, terwijl ik iets heb van jak xD |
| reactie 371
|
|
|
Dat kan, maar je lerares heeft er ook meer verstand van, zij heeft ervoor gestudeerd. Met die bloempot kan ik geen negatieve kritiek geven, ik zie niks wat lelijk is of wat beter kan. Met de wolf, enige kritiek wat ik kan geven is dat de maan wat kleurlijker kan zeg maar, zelfde kleur als de maan op dat boek. Maar verder vind ik het mooi. Maar dat is maar een mening van een jongen die helemaal niet kan tekenen |
| reactie 372
|
|
|
xD Geeft niks, maar ik ben te lui om de wolf in te kleuren (is dus daarom gewoon in potlood) en dan verpest ik hem ook. Ik zal straks ook even een foto plaatsen van een karakter wat k heb bedacht. Maarre .. Weet iemand eigenlijk hoe het met Sheala gaat? xD |
| reactie 373
|
|
|
@Esmée! die tekeningen zijn mooi! Btw, Ik mag blijven slapen vandaag. Dus om 7 uur toch he? |
| reactie 374
|
|
|
Yeah |
| reactie 375
|
|
|
Ik ga dat zo sturen als die net weg zijn ^^ Dit vind ik echt een geweldig stuk in Free van Rudimental: www.youtube.com/watch?v=KDPW_g2AhAU : kijk bij 3: 00 ECHT GEWELDIG dat laag stukje.. Esmée, ik heb morgen tekenacademie, daar moet ik naartoe gaan, maar lag ik in de namiddag dan terug komen en misschien nog een nachtje blijven slapen? |
| Naar boven | |