1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan (4)

datum 19-12-13 19:07
reactie 361
Verwijderde gebruiker
Nee nathan, in geen miljoen jaar, dan ben ik namelijk al dood -,- hopelijk..

Omg, ben een verhaal op 1001korteverhalen aant maken, terwijl m'n zus een kei-
zielig liedje is aant spelen op de piano; www.youtube.com/watch?v=S-Xm7s9eGxU Ben zo zielig nu..
datum 19-12-13 19:12
reactie 362
Verwijderde gebruiker
Waarover gaat het verhaal? En dat is gezellig toch? Een leuk stukje zielig muziekje op de achtergrond
datum 19-12-13 19:14
reactie 363
Verwijderde gebruiker
Nathan, ga dan op 1001korteverhalen hè! Dat is die korteverhalen-slang. Kijk dan.. En nee, dat is geen leuk liedje, het is deprimerend… Laat me even Nathan..
datum 19-12-13 19:21
reactie 364
Verwijderde gebruiker
Oei, sterk verhaal. Tja ik ben geen lid van Verhalen, ik kijk daar nooit op. Ik wist niet dat dat op verhalenslang kwam.
datum 19-12-13 21:17
reactie 365
Patros-Fibros
Wel als je daar in schrijft Nathan
datum 19-12-13 22:11
reactie 366
Verwijderde gebruiker
Tja, ik schrijf nooit verhalen. Ik weet niet hoe dat moet Ik weet dan ook niet wat ik moet doen op verhalensite als ik geen verhalen schrijf
datum 19-12-13 22:24
reactie 367
Patros-Fibros
Lezen misschien?
Denk dat je schrijft, schrijf dat op waar je niet aan dacht.
datum 20-12-13 10:28
reactie 368
Verwijderde gebruiker
Oke, ik zal jullie een plezier doen, mar echt, ik vind nooit dat mijn tekeningen op iets trekken xD Oke .. Academie-opdracht (In de stijl van Van Gogh xD) i39.tinypic.com/2vbq5om.jpg
Verveling thuis: i43.tinypic.com/15s7ogg.jpg
Deze had ik een klaarliggen x'D
Pff belt mijn mama me om kwart na 10: "Slaap je nog Esmée?" Ja toen niet meer -,-
datum 20-12-13 11:23
reactie 369
Verwijderde gebruiker
Mja, als je het niet erg vindt hou ik het liever bij schrijven van gedichten

Esmée, zijn mooie tekeningen. Wolf is mooi nagetekend en bloementekening is ook erg mooi
datum 20-12-13 12:06
reactie 370
Verwijderde gebruiker
xD Maar hoe moeilijk het ook uit te leggen is, alle mnsen die ik ken WILLEN niets gemeens zeggen (kritiek geven) omdat ze me lief vinden -,- maar daar leer ik ook niks van enzo. Mijn lerares academie, die zegt tenminste van, die bloempot is niet zo goed, probeer nog eens. Iedereen zegt van wauw, terwijl ik iets heb van jak xD
datum 20-12-13 12:23
reactie 371
Verwijderde gebruiker
Dat kan, maar je lerares heeft er ook meer verstand van, zij heeft ervoor gestudeerd.
Met die bloempot kan ik geen negatieve kritiek geven, ik zie niks wat lelijk is of wat beter kan. Met de wolf, enige kritiek wat ik kan geven is dat de maan wat kleurlijker kan zeg maar, zelfde kleur als de maan op dat boek. Maar verder vind ik het mooi.
Maar dat is maar een mening van een jongen die helemaal niet kan tekenen
datum 20-12-13 12:34
reactie 372
Verwijderde gebruiker
xD Geeft niks, maar ik ben te lui om de wolf in te kleuren (is dus daarom gewoon in potlood) en dan verpest ik hem ook. Ik zal straks ook even een foto plaatsen van een karakter wat k heb bedacht. Maarre .. Weet iemand eigenlijk hoe het met Sheala gaat? xD
datum 20-12-13 12:37
reactie 373
Verwijderde gebruiker
@Esmée! die tekeningen zijn mooi! Btw, Ik mag blijven slapen vandaag. Dus om 7 uur toch he? Je stuurt niet terug
datum 20-12-13 12:41
reactie 374
Verwijderde gebruiker
Yeah Emma, we gaan misschien The Big Lebowski kijken, maar zeg dat maar niet tegen je ouders, dan mag je misschien niet meer koen x'D Mijn papa vind die film zo awesome dat hij vind dat je volwassen bent als je die hebt gezien :'D En thnx, maar zo bijzonder zijn die tekeningen echt niet -,- ik doe zeven jaar kunstschool, dan moet dat toh wel? Een vriend van mij, die doet 1 jaar academie, en die tekent pas mooi
datum 20-12-13 12:46
reactie 375
Verwijderde gebruiker
Oh dus we gaan vandaag naar de film?
Ik ga dat zo sturen als die net weg zijn ^^
Dit vind ik echt een geweldig stuk in Free van Rudimental:

www.youtube.com/watch?v=KDPW_g2AhAU

: kijk bij 3: 00 ECHT GEWELDIG dat laag stukje..

Esmée, ik heb morgen tekenacademie, daar moet ik naartoe gaan, maar lag ik in de namiddag dan terug komen en misschien nog een nachtje blijven slapen? ben het thuis beu -,- heb een slecht rapport.. m'n mama zei al; u pa gaat niet content zijn hè! Ik vond het wel redelijk oké.. Maar ja, zoals gewoonlijk, ben ik niet perfect..
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan (4)

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.