Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 946
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Mijn map, op de achtergrond, die blauwe dingetjes.. Is weg (die van mij) .. Ik weet nie hoe da kan.. En hoe kom je op 'het'? Maakt nie uit .. |
| reactie 947
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou, omdat jij zei: 'het antwoordt' |
| reactie 948
|
|
|
Jaa.. Het antwoord van mn papa -_- Ga off.. Toedelss xx <3 |
| reactie 949
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nathan, jij zei 'ja, ik zie HET'. En omdat jij zei dat haar vader een het was, zag je dus haar vader |
| reactie 950
|
|
|
Maakt nie uit.. Net wall-e uitgekeken. (opname) En dit vind ik een prachtig liedje, Waarbij ik elke keer (echt,echt,echt waar) moet huilen.. Kijk bij ongeveer 2:45 ; www.youtube.com/watch?v=qazULtKJD1s |
| reactie 951
|
|
|
Nee, van dat 'ik zie het' was bedoeld voor haar plaatje, want zij zei: ik heb nieuwe afbeelding. Maar soit, het kippen slachten ging helaas niet door. Morgen misschien. Ze gaan me op de hoogte houden. Ha, ik zie en ruik de heerlijke geuren van versgebraden/gekruide kip al voor me. Lekker met wat patatten erbij en wat groentjes. Ach, huilen is gelukkig gezond he |
| reactie 952
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Volgens mij is hier nog een virus .. Het geen verhalen virus .. Niemnd weet precies wat te zeggen. ik moet afstand nemen, denk ik. ik word opgejaag door iedere melding |
| reactie 953
|
|
|
Die meldingen kun je toch ook uitschakelen? Ik heb me trouwens niet 'geabbonneerd' op deze topic. |
| reactie 954
|
|
|
Gewoon uitschakelen.. Ik heb ook elke keer zoveel dingen ertussen staan, Ma ik kijk gewoon ff of er iets van nieuwe gedichten zijn of zo en dan wis ik ze.. Zo gaat dat.. Bij mij Ben moe.. Wil geen latijn doen.. Help.. Morgen eerste uur LO i.p.v. nederlands.. De leerkracht nederlands gaat met een andere klas naar de bib... Heb geen zin in lo.. 2 uur LO op een dag?? Ik heb ook al geen zin in overmorgen, Ook iets met sport.. (puke) |
| reactie 955
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
rozen verwelken en schepen vergaan Maar mijn ego, dat blijft bestaan |
| reactie 956
|
|
|
Gefeliciteerd Robbe Waarom heb je nergens zin in Emma? |
| reactie 957
|
|
|
Robbe, ga je nog ooit antwoorden op het bericht met die foto? Of is me kop zo lelijk? Ik heb geen insperatie meer .. En Nathan, ik erger me niet aan de meldingen -sorry- aan de reactie's xP Sins Allah hier kwam is me hmeur naar de knoppen ! |
| reactie 958
|
|
|
Tja, maar 'Allah' zien we niet meer. Ik heb dat vandaag niet gezien teminste. Misschien dat die door heeft dat die niet meer onzinnige berichten moet plaatsen Maar ik snap je wel hoor, toen met zijn berichten vond ik het ook maar een rommeltje hier. Maar nu heb ik daar geen last meer van |
| reactie 959
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
EUH het was niet m,n bedoeling om u te kwetsen, wat moest ik er dan over zeggen. een gedichtje om het uit te maken met een lief koeien zijn cool en de zee is blauw de school is uit zoals mijn liefde voor jou gewoon random uit mijn zieke bovenkamer |
| reactie 960
|
|
|
xP Fuck meisjesdingen Buiten dat, wens me succes met Luan morgen |
| Naar boven | |