Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 916
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Robbe, ik heb jouw gedichtje gelezen. Heb zelfs nog gereageerd Jongens, negeer die gozer 'Allah' gewoon, houdt ie vanzelf wel op. Deze topic is plots wel wat rommelig of ligt het aan mij? |
| reactie 917
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ok.. Ellen en Dries.. Fock you.. Ik verklik toch ook nie alles? Hou toch gwn allemaal u kop over mijn leven -_- Man.. Bitches.. Haat ze.. |
| reactie 918
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
Eerste reactie van de dag EPIC |
| reactie 919
|
|
|
Ellen heeft da nie gezegt joh -_- |
| reactie 920
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wat is hier gaande? Ik volg het niet meer.. -,- |
| reactie 921
|
|
|
Nhe, Gewoon. Aan het discussiëren over wie -tegen degene op wie ik ben- iets gezegt had.. Ma boeit nie.. DE HELE KLAS WEET HET AL!! JE KUNT GWN NIKSSS MEER GEHEIM HOUDE!! En omg.. 12/15 bij Geschiedenis.. Ben happy! |
| reactie 922
|
|
|
Gefeliciteerd |
| reactie 923
|
|
|
Thnxx.. Ik haat dat doorvertellen... Waarom.. Kunnen.. Ze... Niet.. Gewoon.. HUN MOND HOUDEN?? |
| reactie 924
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Maar hzo kom je op tv dan Jorinda? |
| reactie 925
|
|
|
-_- En pf veranderd van onderwerp -_- Jha,.. En wanneer? Ga off Btw.. Moet studeren Wish me GOOOOOD luck!! Stomme woordelijst van Frans !! BLEEH |
| reactie 926
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je gaat er in door Suc666 Emma |
| reactie 927
|
|
|
Zaterdag waren er hele rare mensen aan de deur, die dachten dat de paarden naast ons, van ons waren (zijn van onze buren) Ze hadden iemand nodig die met een paard bezig was. Eerst zou m'n zusje het doen, maar die was opeens weg. Nou ik kon het dan ook wel doen, dus moest ik het maar doen. Ik moest zo dat paard aaien enzo, in ieder geval net doen alsof ik er mee bezig was, een andere man las dan een gedicht voor, in het fries. Was van het programma praat mar frysk. En dan las die dat gedicht aan mij voor.. Heel raar! Maar ja, nu kom ik dus volgende week op tv.. :$ SUCCES!!!!!!! |
| reactie 928
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Sjeezes, ik moet afstand nemen van jullie ! Emma, te veel hoofdletters en punten en te vaak -_- ! Word gwn kwaad van jullie Nu een keer ik: FOCK THE HELL ! Nathan (die vriend van Luan) heeft me op FB te vriend gevraagt xP Kansen xD xD |
| reactie 929
|
|
|
-Geen kansen- Andrei negeert me precies. Wou z'n telefoonnummer vrage, En dan een week later zeggen dat ik op hem was, Maar plan mislukt, Allemaal dankzei één.. 1 stom persoon, Die zich bezig houd met anderen hun persoonlijke dingen.. Als ik erachter kom, Wie dat zei.. Is nog niet lang jarig.. Oooh jha, En robbe, Jij hebt niks, maar ook niks gezien of gehoord van wat ik net zei... Gesnopen? |
| reactie 930
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Meestal is een naam met een hoofdletter. Emma, Robbe is zo niet (hoop ik) hij lijkt me vriendelijk Robbe, ook lief om om een foto te vragen van me, en me dan steenhard te negeren ! |
| Naar boven | |