Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 931
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Een foto vragen?? Robbe? Wa allemaal bezig Oh nee, Hoofdletter.. Laat me denke aan nederlands.. Rot op nederlands.. Met die HUWW en HOWW en ZWW en KWW ... Enz. Ma ja.. |
| reactie 932
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
XD Nee, ik wet hoe Rob er uit ziet, maar hij wou ook van mij weten dull .. gast, een jongen die laatst met me flirte, zoals Sheala het zo noemde, heeft fucking mooie uitspraken .. Geruchten worden gemaakt door haters, verspreid door dwazen en geaccepteerd door idioten... |
| reactie 933
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gaat het hier nog goed? Zo, was een leuke middag. Was lekker weer om te helpen in de tuinen van vrienden. En nog lekker gespeeld met de kinderen die daar wonen. Morgen gaan ze misschien kippen slachten, en ik mag kijken/helpen Jorinda, welke zender kom je op TV? |
| reactie 934
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nathan, ik dacht dat jij alleen geinteresseerd was in het gekruide resultaat Ik denk niet dat je omrop Fryslân kunt vinden in België, misschirn dat ze een link kan plaatsen? |
| reactie 935
|
|
|
Ja, dat ook. Tuurlijk dat vind ik ook steeds leuk, het gerkuide deel. Maar daarmee is slachten ook interessant hoor. Want als je de kip niet slacht, dan kun je dat ook niet lekker gaan braden om het te vervolgens te gaan kruiden om het daarna lekker op te eten |
| reactie 936
|
|
|
Iedereen doet héél erg raar de laatste dagen .. Maar jah, ik ben er nog amper |
| reactie 937
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Dammit Nathan! Nu begin ik weer te kwijlen als ik kip hoor Een kip slachten is toch niet zo moeilijk? Alleen al die ingewanden enzo weghalen lijkt mij moeilijker.. Een vriendin van mij woont op een boederij en haad broer is jager. Hun oma is een zeik wijf en hun waren het gezeik van haar zat. Toen heft die broer een gemene kat van haar afgeschoten. Alleen die kat zat op ee auto dus heeft ie de hele middag t bloed van de auto af moeten schobben XD domme boeren |
| reactie 938
|
|
|
Tja, ik heb dat nooit meegemaakt, kippen slachten. Dus ik weet niet of het makkelijk is of niet. Dat zie zometeen wel, als het doorgaat Ach, arm katje |
| reactie 939
|
|
|
@Nathan,sommige kattenzijngewoon vals |
| reactie 940
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Esmée, persoonlijk vind ik 'meow' niet echt een scheldwoord -,- |
| reactie 941
|
|
|
Patros, weer wat melig ? Have to go, from the one school to the other Kunstschool -.- |
| reactie 942
|
|
|
Veel plezier Een paar weken geleden... Had mijn zus.. Een appel.. Ze zei; Jekkes.. Die is melig.. ( Waargebeurt ) Ik ga een gedicht maken voor de Sint Ik ga seffes mn schoen zetten!! Ben benieuwd of er iets zal in zitten morgen! Ik zal het gedicht hierop zetten als het klaar is!!n Toedelss. |
| reactie 943
|
|
|
Veel schrijfplezier Emma Schoen zetten.. Ik zet alleen een schoen als ik wel degelijk een lekkere chocoladeletter of wat kruidnootjes in mijn schoen krijg. Maar aangezien dat nooit 'echt' het geval is... |
| reactie 944
|
|
|
Thnxx.. Ik kan schrijven en hier opzitten tegelijkertijd Mijn map is weg, en ik heb al aan mn papa gevraagt via sms hoe ge een nieuwe moet maken.. Het antwoord; Das voor straks x Ik zeg; Dan nog mr ff wachten! Het antwoord terug: Ok (?????) Ik word gek.. MIJN HELE BESTANDEN GWN ALLEMAAL WEG?? Alle foto's enzo.. Ik hoop m'n spreekbeurten nie!! Hbe een nieuwe afbeelding |
| reactie 945
|
|
|
Amai, ik wist niet dat je pa een 'het' was? Hoe kan dat, dat die allemaal weg zijn? Ja, ik zie het, toepasselijke afbeelding |
| Naar boven | |