Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 976
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank je wel Oke dat is leuk, allez, van dat chatten dan. Veel plezier |
| reactie 977
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Tja, was inderdaad wel leuk Ben doodop. Waarom zeggen jongen nooit 'dankjewel' als je hen voetbal teruggschopt ? Zelfs Luan glimlachte niet eens naar me |
| reactie 978
|
|
|
Ze waren gewoon druk bezig met voetbal, ze waren zich gewoon aan het concentreren. Je moet daar niet veel achter zoeken of denken zo van: hij vindt me niet meer leuk |
| reactie 979
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Gaat zo slecht hier -,- |
| reactie 980
|
|
|
Ja, ik denk toch dat het tijd is voor een frisse positieve wind Hoe gaat het intussen met jou, Jorinda? |
| reactie 981
|
|
|
Slecht! Als het tijd is voor positieve wind, moet je niet vragen wat er is -,- |
| reactie 982
|
|
|
Tja, het valt niet altijd mee he. En van die positieve wind, het kán helpen om jou en anderen toch iets beter te laten voelen zeg maar. Het is dan toch een soort van afleiding. Maar van dat positieve wind is goed bedoeld hoor |
| reactie 983
|
|
|
NIks helpt me meer. Ben kapot, maar moet blijven voor mijn vriendin. |
| reactie 984
|
|
|
Sterk blijven Jorina, ik weet het. Het is moeilijk. Ik ben ook weleens kapot, eerlijk waar, en dan bedoel ik ook echt kapot. Maar toch, zelf vind ik de kracht om toch weer.. hoe moet ik het zeggen, op de een of andere manier voel ik me toch weer terug beter |
| reactie 985
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Er is altijd wel een moment waarop je niet meer kan, maar als je niet doorzet, verlies je meer dan je denkt en wij verliezen zo'n leuke meid |
| reactie 986
|
|
|
Mag ik deze tekst hier neerzetten ter bemoediging? Het kan zijn dat ik dit tekstje eerder op deze of op het vorige Praatje heb neergezet maar goed, hier komt ie: DOORGAAN dagenlang lopen langs de rivier onder de warme zon, langs het riet wandelend met een prothese, lastig of niet maar dat deert me niet ik ga door, ik blijf niet stilstaan al voel ik me soms gevild toch blijf ik doorgaan jij kunt dat ook, als je het wilt Deze man heeft met een beenprothese 128 langs de rivier gewandeld, voor 1 goed doel dacht ik. Als hij dat kan met een beperking, dan kan jij het ook. Zeker weten Ik hoop dat ik niet aan het pushen ben, maar het is echt goed bedoeld hoor |
| reactie 987
|
|
|
Het blijft een mooie tekst Nathan |
| reactie 988
|
|
|
Omg .. Ik denk dat sommige mensen op deze site problemen hebben Latoya dit .. Latoya dat .. Ze kan niet dichten. Ja, sure Waarom zegt iemandnu zo iets gemeens? Terwijl k enkel zeg dat poëzie gwn dichten is ? Wtf .. |
| reactie 989
|
|
|
Omdat poëzie gedichten zijn. Hij bedoelt proza maar weet waarschijnlijk nieteens hoe je dat schrijft of wat het überhaubt is |
| reactie 990
|
|
|
xD Maar vond het toch erg toen hij ging dichten over mij Zo .. Zo slecht dicht ik nu toch ook weer niet? Oke, zoals Lucas kan ik nooit worden, maar zo slecht als .. beu .. iemand xP ben ik toch niet, hoop ik |
| Naar boven | |