Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik weet niet hoelang bij jou een anderhalve week duurt, maar bij mij is het dan nog steeds 25 oktober -.- Bedoel je niet anderhalve maand? |
| reactie 77
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, bedoelde anderhalve maand |
| reactie 78
|
|
|
Ik heb me vergist, het is nu 18 november Tenminste, er liggen ook al kerstballen in de winkel -.- |
| reactie 79
|
|
|
Mja kerstballen in oktober.. In september heb je ook al sinterklaasspul in winkels. Waarom zo vroeg, weet iemand dat? |
| reactie 80
|
|
|
Voor extra winst waarschijnlijk, straks komen er met dierendag ook al paaseitjes in de winkel -.- |
| reactie 81
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dierendag is al geweest ? Nathan, schaats je maar een kwartier? Anderhalf uur, dan ben ik doodop |
| reactie 82
|
|
|
Met straks bedoel ik volgend jaar Esmée -.- |
| reactie 83
|
|
|
Na een kwartier ben ik niet moe, maar mijn voeten beginnen dan zo'n beetje te wankelen. Waardoor ik niet lekker kan schaatsen |
| reactie 84
|
|
|
Arme jij @Patros, hoe kan ik dat weten ? -,- En trouwens wat heb je bij dat gedicht van Lucas joh? Het is toch zo mooi ?! |
| reactie 85
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik heb 12 minuten kunnen volhouden Nogmaals.. Ik haaat schaatsen. ma ik wil het wel leren |
| reactie 86
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha ik vind schaatsen wel leuk. Alleen vind ik de kou en de pijn als je valt iets minder... Toen wij vorig jaar met school gingen schaatsen kwam er ook tv langs.. Sta ik ergens vaag op de achtergrond met een witte jas (heel goed te zien dus -.- ) en een katte mutsje... Ik ben op tv geweest dus |
| reactie 87
|
|
|
Esmée, look for a second time, please? |
| reactie 88
|
|
|
Jeej, BN'er is ons midden Emma, jij bent nooit te jong om te leren dus. Pak je schaatsen, ga naar een ijsbaan toe, misschien dat je ergens lid kan worden, of misschien dat je daar les kan nemen. Als je goed je best doet kan je binnenkort de Elfstedentocht schaatsen |
| reactie 89
|
|
|
Ik zal kijken PF. Toets geschiedenis |
| reactie 90
|
|
|
Je zou je toch aanpassen aan de Belgen Nathan? Ook al vriest het nog maar een paar dagen dan zie je zowat half NH al op de Afsluitdijk omdat ze na 16 jaar nog steeds geloven dat de 11-stedentocht er aan komt -.- W8, waarom zeg je 'BN'er in ons midden |
| Naar boven | |