1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan? [3]

datum 13-10-13 22:13
reactie 46
Verwijderde gebruiker
Achja, minder leuke dingen moeten er ook zijn, anders is het leven zo saai
Ik kat nu me ma sneller af ja. Ik ben deze zomervakantie er eigenlijk achtergekomen hoe zwaar het eigenlijk voor me was vanwege haar. Dus ik kat haar nu sneller af, terwijl ze nu (gelukkig) wel anders is als vroeger. Achja..

Nathan, het word vast mooi en ik denk dat je oma het zeker mooi vind. En wees gewoon blij dat je zo'n oma hebt gehad. Sommige mensen hebben die niet.

(nu ik dat getyped heb begint mijn hoofd weer te praten Ugh, Ik haat mijn familie. En dat meen ik.)

Nu nog proberen te slapen met dat kut gevoel -.- Achja, You Me At Six- Bite My Tongue beschrijft me gevoel heel goed (zo grappig als muziek precies in je situatie past )
datum 14-10-13 07:03
reactie 47
Verwijderde gebruiker
Ik heb ook al een week pijn aan de spieren van me schouders.
Donny is ook een stom paard -,-
Morgen waarschijnlijk weer Donny. School ..
___
Looptest, jakkes, ik heb een kwartier aan een stuk gelopen. IK BEN MOE !
datum 14-10-13 17:38
reactie 48
Verwijderde gebruiker
Aaw arme Esmee!!

Ugh, ik zou me werkstuk samen doen met iemand maar die bleef klagen dat ze geen tijd had, dus besloten het beiden zelf te doen. Nu heeft ze zelf der hele werkstuk af. Wat een Bitch! Eerst zeggen dat je geen tijd hebt om een paar vragen te maken en dan zeggen dat je een heel werkstuk in een middag af hebt. Ik word zo ziek van mensen!
datum 14-10-13 17:50
reactie 49
Verwijderde gebruiker
Ik ook. We moeten presentatie voor kunststof maken. Stuurt iemand me dit op Smartschool:
ieder moet zijn eigen tekst maar maken we doen het in volgorde van de namen bij de eerste dia
e,s,c,c, dus ieder doet 2 behalve catherine want er zijn er ninet genoeg dia's esmee over kunststof en bakeliet sasha over thermooplasten en kunst stof op zich
ik thermoharder en spuitgiet en catherine over elastromeer
catherine: gij moet dan gewoon iets meer vertellen over elastromeer en mag zeggen einde

Leer typen kind ! Ik doe niks meer aan de presentatie.
Gwn gezegd. Ik doe dia 2 e, 6, kies zelf.
datum 14-10-13 18:23
reactie 50
Verwijderde gebruiker
School sucks. Herhalingstoetsen Frans en wiskunde gingen verbasend goed..

Hoe vinden jullie dit? (het is een brief)==

Dear Daddy,

You promise?
That you come to visite when your gone?
You promise?
That if you leave,
You give me a 'goodbye-kiss'?

Anyway,
I'll never forget you,
Always remember me,
Good times, Or bad times,

Some day,
I'm coming on a visite,
I'll send you a cart,
A cart full of my love,
Some day, You can hugg me,
Forever,

Daddy, If i'm gone,
What's gonna happend with my little brother,
Mammy can't feed him,
She's allready with you,

In Heaven,

Dear Daddy,
You just have to whait a few more houres,
Then is it the right time,

Dear Daddy,
I'll always love you,
Your little child,

Me... <3

©Emma 2013
datum 14-10-13 18:24
reactie 51
Verwijderde gebruiker
Emma .. Het is supermooi, maar je bedoeld toch niet dat je zm gaat plegen ?
Ik kan je niet missen ! Dan val ik gewoon huilend in Luan's armen (hij kent me niet eens ) Wacht, heeft Emmély het doorvertelt aan Andreï ?
datum 14-10-13 18:31
reactie 52
Verwijderde gebruiker
kga geen zm plegen? Tis cry gedicht
Neenee, Emmély heef thet nie aan Andrei vertelt!
Emmély had het gezegt waar Ellen, hanne, Amber, stef en dries bij waren.
En ik vroeg aan bushalte aan stef en dries; Ge weet toch niks hè?
Het enige wa die deden was: Zo een dom jongens-gezicht opzetten als jongens niet weten wanneer iemand het over iets heeft... -_- Als Emmély da had gezegt..
Tzou nie hr beste dag zijn!
datum 14-10-13 18:32
reactie 53
Verwijderde gebruiker

Vertel het Andreï gewoon? Hoe hij tegen je deed( wat je vertelde) verteld genoeg, lieverd !
datum 14-10-13 18:34
reactie 54
Verwijderde gebruiker
Wat deed hij dan??? HE Agressief I'm getting crazy..
To match things on my head! En wrm zou ik het vertelllen!! I'm not crazy
Die gaat da verder vertellen aan andere jongens en het enige wa die andere gaan doen is me peste -_- Lekker handig!
datum 14-10-13 18:36
reactie 55
Verwijderde gebruiker
Emma, kom tot jezelf. Ik ben hopeloos verlegen voor jongens, die ik amper ken (weet je nu ook al) en toch probeer ik aandacht te krijgen van Luan. Ook al moet dat door soms een voetbal tegen me hoofd te laten botsen, het werkt ! Hij glimlacht naar me als hij me tegenkomt. Hij is gewoon mijn positieviteit
datum 14-10-13 18:39
reactie 56
Verwijderde gebruiker
Moet off. Ciao Bella's <3
datum 14-10-13 19:12
reactie 57
Patros-Fibros
Een bal tegen je hoofd en daarna een glimlach terugkrijgen? Klinkt meer als leedvermaak

Ik ben zóóó blij dat ik op mijn elektrische gitaar een oud bluesliedje moet spelen . Zo blij ben ik nog nooit geweest . Moest van mijn muziekleraar (so not -.-)
datum 14-10-13 19:24
reactie 58
Verwijderde gebruiker
Emma!! You are my sacing angel right now!!
Ik moet een brief schrijven van een slaven vrouw aan haar vader. (nouja daar kom ik nu op vanwege je gedicht want ik liep vast..) Alleen ga ik het mezelf weer eens veel te moeilijk maken want ik ga het met kroontjespen en inkt schrijven. (het laatste waarvoor ik me kroontjes pen heb gebruikt was om te schrijven met bloed) Hoop dat ik niet weer van die kut spellingsfouten maak..

Pf, Happy XD
datum 14-10-13 19:42
reactie 59
Verwijderde gebruiker
Heb je serri geschreven met bloed ? :O
Patros, veel 'plezier'

Ik verveel me een beetje. Haar gewassen, stijl haar past niet bij me, mijn vertrouwde krulletjes terug. Beter
datum 14-10-13 19:46
reactie 60
Verwijderde gebruiker
Nou niet echt letterlijk, maar met een koontjes pen wel mee eerste snee gemaakt. Het voelde hetzelfde als schrijven. Het verlicht en laat je gevoelens spreken.
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan? [3]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.