Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Aw. Ik snap nog steeds geen mensen die zich verwonden .. Het doet toch pijn, waarom wil je het dan ? Gevoel spreken? Ik zeg altijd wat ik wil. Al vaker als eens had ik ruzie omdat ik alles zeg wat ik dek, he Emma Mijn horoscoop zegt ook dat ik ruzie ga krijgen omdat mijn vriendin me zal irritant vinden. Horoscopen -,- |
| reactie 62
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Op het moment zelf voel je je huid niet goed, het brand alleen een beetje. Je hebt mentaal al veel te veel pijn om het echt pijn te laten doen. Pas later doet de wond zelf pijn. Ik snij niet veel, ik kras eerder een laag van me huid weg dan dat ik snij. Maar ik weet dat als er ooit iets erg zou gebeuren ik met gemak me lichaam compleet kapot zou snijden. Lip bijten en haar uit je hoofd trekken horen ook bij zelfverwonding. (bij jou niet esmee want jij doet het gecontroleerd voor het bloed, maar ik bijt gewoon zonder dat ik het echt door heb.) |
| reactie 63
|
|
|
Da's inderdaad minder Oke, vandaag word mijn dag goed. Schaatsen, maar eerst leraar wiskunde, grappig ventje. Oke die toets Aardrijkunde kan de pot op, en lerares Frans, val dood, maar oke |
| reactie 64
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik wil ook schaatsen, op natuurijs Nou, gistermiddag voor het eerst gewerkt van 14-22 bij dat chocoladefabriek. Vanochtend normaal ook van 6 tot 14. Bleek dat ze me vandaag niet nodig te hebben. En uitzendbureau had me niet eens gebeld. Ja, rond 9 uur toen ik weer thuis was. Ze zeggen dat ik niet mee mag komen, ben te traag |
| reactie 65
|
|
|
Oh, sorry Nathan. Wat een stom uitzendbureau ?! En schaatsen op natuurijs is inderdaad geweldig ! Maar mijn papa was bijna dood, daardoor. Hij is erdoor gezakt, met zijn hoofd op de rand van het wak. Bijna dood. Schaatsen was leuk, beetje opvallen he Ik kon gewoon al overstappen en een beetje remmen, dusja, als de rest niets kan .. |
| reactie 66
|
|
|
Ja, dat heb je gezegd ja, enge momenten lijkt me :{ Kon niemand anders schaatsen? Das nou jammer Skieen is trouwens ook erg leuk. Ik denk vaak met plezier terug toen ik in de 2e klas zat. Toen gingen we met zijn allen naar het Duitse Winterberg in het winterwondermooie Sauerland, erg mooie streek met de sneeuw, en die dorpjes.. En de bergen/heuvels (hoe wil je het noemen)... Die beelden vergeet ik nooit meer, wil terug naar Winterberg |
| reactie 67
|
|
|
IK HAAT SKIPISTES ! 1 keer op skies gestaan, knie pijn gedaan, 1 keer op een snowbord gestaan (trouwens veel koeler Mijn papa is in totaal al bijna twee keer net niet dood geweest. Eerst met dat ijs, de tweede keer is was met die scooter Nu leeft ie tenminste nog Heeft iemand ooit de film Cool Runnings gezien? Afrikanen die gaan bobsleeën. In de film zeggen ze: Sanka, you're dead? Waarop hij: Ya man. zegt. En we gingen schaatsen op de vijver, met Danny (vriend van ouders) en ij duwde me keihard om. Hij riep me Sanka you're dead? EN omdat hij niet verwachtte dat ik die film kende, riep ik Ya man |
| reactie 68
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik haat schaatsen. Ik haat alles wat ik niet kan. Ik kan niet schaatsen! Hate it. Oooh ja Esmée! Dat brommerongeluk. Je papa had geluk! Ik doe aan zelfverwonding elke dag dan sheala; Ik trek elke dag MINSTENS 5 haren uit. Maximum.. Uhmmm... 27? Zoiets Ik haaaaaat pestdagen. Ik haat elke dag dus -_- |
| reactie 69
|
|
|
Waarom trek je je haar uit ? Wtf .. Weet je nog, Zina die een hele pluk van Emmély's hoofd trok ? Emma, I'm so sorry to say, But you just hate sport, it is right, not? We have run 2100 meter, into 15 minutes, I've to thank God ! I've run 15 minutes, without stop, But Arne, he just run 6 minutes O,o Emma, dear Emma, I've to go, sport, with a a pony, Emma, it's soon, I'll you to see |
| reactie 70
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Skiën moet je eerst onder controle hebben voordat je wilt gaan snowboarden. En Emma, ik ben slecht in zowat alle sporten, maar ik haat ze nooit (tenzij het bij gym voor cijfer is -.-) |
| reactie 71
|
|
|
Schaatsen hou ik ook nooit lang vol helaas. max. een kwartier hou ik vol, daarna wankelen mijn voeten |
| reactie 72
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nathan en Koek- en Zopie, waarom komt die combinatie me toch zo bekend? |
| reactie 73
|
|
|
Ik zou niet weten waarom :O |