1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan? [3]

datum 14-10-13 19:49
reactie 61
Verwijderde gebruiker
Aw. Ik snap nog steeds geen mensen die zich verwonden .. Het doet toch pijn, waarom wil je het dan ?
Gevoel spreken? Ik zeg altijd wat ik wil. Al vaker als eens had ik ruzie omdat ik alles zeg wat ik dek, he Emma
Mijn horoscoop zegt ook dat ik ruzie ga krijgen omdat mijn vriendin me zal irritant vinden. Horoscopen -,-
datum 14-10-13 20:01
reactie 62
Verwijderde gebruiker
Op het moment zelf voel je je huid niet goed, het brand alleen een beetje. Je hebt mentaal al veel te veel pijn om het echt pijn te laten doen. Pas later doet de wond zelf pijn. Ik snij niet veel, ik kras eerder een laag van me huid weg dan dat ik snij. Maar ik weet dat als er ooit iets erg zou gebeuren ik met gemak me lichaam compleet kapot zou snijden.
Lip bijten en haar uit je hoofd trekken horen ook bij zelfverwonding. (bij jou niet esmee want jij doet het gecontroleerd voor het bloed, maar ik bijt gewoon zonder dat ik het echt door heb.)
datum 15-10-13 07:09
reactie 63
Verwijderde gebruiker
Da's inderdaad minder
Oke, vandaag word mijn dag goed. Schaatsen, maar eerst leraar wiskunde, grappig ventje. Oke die toets Aardrijkunde kan de pot op, en lerares Frans, val dood, maar oke
datum 15-10-13 09:19
reactie 64
Verwijderde gebruiker
Ik wil ook schaatsen, op natuurijs Gelukkig is het bijna winter

Nou, gistermiddag voor het eerst gewerkt van 14-22 bij dat chocoladefabriek.
Vanochtend normaal ook van 6 tot 14. Bleek dat ze me vandaag niet nodig te hebben. En uitzendbureau had me niet eens gebeld. Ja, rond 9 uur toen ik weer thuis was. Ze zeggen dat ik niet mee mag komen, ben te traag Ik krijg niet eens de tijd om alles te wennen/leren/...
datum 15-10-13 16:49
reactie 65
Verwijderde gebruiker
Oh, sorry Nathan. Wat een stom uitzendbureau ?!
En schaatsen op natuurijs is inderdaad geweldig ! Maar mijn papa was bijna dood, daardoor. Hij is erdoor gezakt, met zijn hoofd op de rand van het wak. Bijna dood.
Schaatsen was leuk, beetje opvallen he
Ik kon gewoon al overstappen en een beetje remmen, dusja, als de rest niets kan ..
datum 15-10-13 18:11
reactie 66
Verwijderde gebruiker
Ja, dat heb je gezegd ja, enge momenten lijkt me :{

Kon niemand anders schaatsen? Das nou jammer
Skieen is trouwens ook erg leuk. Ik denk vaak met plezier terug toen ik in de 2e klas zat. Toen gingen we met zijn allen naar het Duitse Winterberg in het winterwondermooie Sauerland, erg mooie streek met de sneeuw, en die dorpjes.. En de bergen/heuvels (hoe wil je het noemen)... Die beelden vergeet ik nooit meer, wil terug naar Winterberg
datum 15-10-13 18:51
reactie 67
Verwijderde gebruiker
IK HAAT SKIPISTES !
1 keer op skies gestaan, knie pijn gedaan, 1 keer op een snowbord gestaan (trouwens veel koeler ) Maar toen had ik rugpijn.
Mijn papa is in totaal al bijna twee keer net niet dood geweest.
Eerst met dat ijs, de tweede keer is was met die scooter
Nu leeft ie tenminste nog Emma, jij weet dat nog, van toen me papa z'n nek gebroken had he ?
Heeft iemand ooit de film Cool Runnings gezien? Afrikanen die gaan bobsleeën. In de film zeggen ze: Sanka, you're dead? Waarop hij: Ya man. zegt. En we gingen schaatsen op de vijver, met Danny (vriend van ouders) en ij duwde me keihard om. Hij riep me Sanka you're dead? EN omdat hij niet verwachtte dat ik die film kende, riep ik Ya man Je had z'n gezicht moeten zien.
datum 15-10-13 19:03
reactie 68
Verwijderde gebruiker
Ik haat schaatsen.
Ik haat alles wat ik niet kan.
Ik kan niet schaatsen!
Hate it.

Oooh ja Esmée! Dat brommerongeluk. Je papa had geluk!

Ik doe aan zelfverwonding elke dag dan sheala;
Ik trek elke dag MINSTENS 5 haren uit. Maximum.. Uhmmm...
27? Zoiets Had soort van goeie dag vandaag.
Ik haaaaaat pestdagen. Ik haat elke dag dus -_-
datum 15-10-13 19:09
reactie 69
Verwijderde gebruiker
Waarom trek je je haar uit ? Wtf ..
Weet je nog, Zina die een hele pluk van Emmély's hoofd trok ?

Emma, I'm so sorry to say,
But you just hate sport, it is right, not?
We have run 2100 meter, into 15 minutes,
I've to thank God !

I've run 15 minutes, without stop,
But Arne, he just run 6 minutes O,o
Emma, dear Emma, I've to go, sport, with a a pony,
Emma, it's soon,
I'll you to see
datum 15-10-13 19:34
reactie 70
Patros-Fibros
Skiën moet je eerst onder controle hebben voordat je wilt gaan snowboarden. En Emma, ik ben slecht in zowat alle sporten, maar ik haat ze nooit (tenzij het bij gym voor cijfer is -.-)
datum 15-10-13 19:57
reactie 71
Verwijderde gebruiker
Schaatsen hou ik ook nooit lang vol helaas. max. een kwartier hou ik vol, daarna wankelen mijn voeten Zo jammer, want schaatsen is een leuke sport, vooral buiten (en dan vooral de Koek- en Zopiekraampjes )
datum 15-10-13 20:37
reactie 72
Patros-Fibros
Nathan en Koek- en Zopie, waarom komt die combinatie me toch zo bekend?
datum 15-10-13 20:43
reactie 73
Verwijderde gebruiker
Ik zou niet weten waarom :O
datum 15-10-13 20:44
reactie 74
jorinda
wat een onderwerp zeg! ?
datum 15-10-13 20:53
reactie 75
Verwijderde gebruiker
Interessant he Ik probeer een beetje in winterstemming te komen, nog zo'n 2 maandjes en 1 week.
En anderhalve week dan 1 december. Leuke maand vind ik zelf.
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan? [3]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.