Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 106
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Thnx Esmee. Nathan, kun je geen Engels? Jammer.. Zou ik hem anders in mijn eigen woorden in het nederlands zetten, Zet ik m hier en kun jij m ook lezen. Idee? |
| reactie 107
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Stel je voor, iedereen vertaalt zijn gedichten voor mensen die geen Engels onder knie hebben |
| reactie 108
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja, ik wil het wel lezen. Maar het moet niet hoor |
| reactie 109
|
|
|
Jeej, nieuwe ava |
| reactie 110
|
|
|
Nieuwe ava? Waar? |
| reactie 111
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Onder de naam en boven berichtenaantal |
| reactie 112
|
|
|
Leuk idee esmee. Alleen vind ik mijn gedichten in het Engels altijd mooier dan Nederlands Maarja ik zou m ff in mijn eigen woorden vertalen voor Nathan. (mis vind ik hem wel mooier in het Nederlands deze keer Als je spreekt met je woorden op papier. Zie ik een toneel stuk voor me spelen. Mijn gedachten nemen het stuk over en liefde word het onderwerp. Het gordijn valt. Als je schrijft, spreken je gedachten. Zolang die spreken, leef je. Zolang ik bloed, sterf ik. Maar als jij spreekt lach ik weer. Zolang ik huil, heb ik gevoelens. Zolang de tijd blijft tikken, gaan we omhoog en vallen neer. Zolang jij tegen mij praat, heb ik een betekenis. Ik heb jou niet bij mijn zeide. Ik heb niemand die me aanraakt met liefde. Woorden van een pester zullen mij niet raken, Door de pijn die ik mezelf aandoe van binnen. Vraag me niet waarom ik depressief ben, of paniek aanvallen heb. Want zelfs ik weet dat niet. En zelfs in mijn dromen, maak ik het erger dan het is. En ik kan maar niet uitvogelen, of het me breekt of juist sterker maakt. Ik weet niet wat ik moet zeggen, mijn hoofd is in een donkere plek. Het enige wat de duisternis verzacht is de maan. Voor het geval dat. (oke ik denk niet dat die in Nederlands veel mooier is XD maarja, vind m wel grappig) |
| reactie 113
|
|
|
xD Nathan toch Eigenlijk, als we toch een dichters familie zijn, moeten we Nathan maar tot onze opa benoemen? Oke ? (Mooi Sheala |
| reactie 114
|
|
|
Uhmm esmee.. Als Nathan opa is en jij en emma zijn de jongste.. Maakt dat dan pf en ik ouders??? : |
| reactie 115
|
|
|
Eigenlijk zou Henk Post best de opa kunnen zijn |
| reactie 116
|
|
|
xD Ja joh Jij en PF, laat me niet lachen Henk opa ? Daar zit wat in |
| reactie 117
|
|
|
Mooi Sheala Maar.. hoe kan dat dat ik nog steeds die zwarte vos met dat rode achtergrond zie op je ava, Esmée? :O |
| reactie 118
|
|
|
Dan heb je wel een HELE trage computer -,- Ik heb al een manga meisje gehad, een persoon met een duistere cap, en nu een manga meisje met roze ogen en wit haar |
| reactie 119
|
|
|
Whahaha Ik zou alleen maar op de grond van t huilen liggen van z'n friese accent denk ik XD |
| reactie 120
|
|
|
Nathan, doe ctrl+F5 |
| Naar boven | |