Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 796
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hoe zeer het me ook spijt, ohana mensjes, de leerplicht roept ! Ik ga nu 1,5 blz over fckng mensapen leren, en dan bijna al het gebergte, rivieren, schiereilanden en zeeën van Europa. Suc666 kan ik héél gebruiken, want ik moet het kennen tegen morgen -.- |
| reactie 797
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Veel succes |
| reactie 798
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Suc666 Esmée En als je even niet meer weet wat voor mensaap het is, denk dan aan Nathan |
| reactie 799
|
|
|
xD haha Nathan, alsjeblief, ken jij van buiten waar de Rhône ligt? Waar de Iberische Eilanden liggen? Waar de Samber stroomt en de autosnelwegen uit mijn klein land? SHIT OOK TOEST NEDERLANDS? Verdomme, ben nog niets klaar, ga NU off, NU leren |
| reactie 800
|
|
|
Autosnelwegen van Belgie en Nederland, Polen, Luxemburg ken ik Van Frankrijk en Duitsland een beetje. De Rhone stroomt in Frankrijk, waar het precies begint weet ik niet maar het stroomt wel langs Lyon, stroomt langs de snelweg A7 en eindigt ergens in de Middelandse Zee. De Samber en die Eilanden ken ik helaas niet uit mijn hoofd *Voor laatste 2 heb ik op internet gekeken: Die Eilanden of schiereiland is gewoon Spanje en Portugal en de Samber ligt in de Ardennen, bij Charleroi/Namen Dank je wel voor je compliment PF |
| reactie 801
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Graag gedaan Nathan |
| reactie 802
|
|
|
NATHAN DIT HELPT NIET ! Ik helmaal flippen en huilen, die stomme fucking mensapen kunnen moven ! |
| reactie 803
|
|
|
Waarom helpt het niet? |
| reactie 804
|
|
|
Omdat ik fucking nu pas klaar ben ! Om twee uur naar academie, beetje kunstig doen, om half 6 terug, leren, nu klaar, God hates me xP |
| reactie 805
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Och joh mensenapen, OVER WA DOEN ZE TEGENWOORDIG EEN TOETS? F*cking mensenapen ??? Ze hebben niks beters te doen.. |
| reactie 806
|
|
|
Emma, liegebeest |
| reactie 807
|
|
|
Mensapen zijn best interessante beesten hoor |
| reactie 808
|
|
|
Nathan,we weten dat het leuke familie voor je is, maar nee, echt niet xP |
| reactie 809
|
|
|
Echt niet? |
| reactie 810
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Esmée.. Ik zeg nog een keer; DIE SPUIT DEED BIJ MIJ F*CKING HARD PIJN!! Die deed echt pijn ;( En de rest van de meisjes hadden ook allemaal pijn. Misschien had je een minder pijnlijkere spuit? |
| Naar boven | |