Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 781
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja dat kan, maar Herfstkleuren is inderdaad mooier dan Potloden van Sheala Dat was een heerlijk stukje vis trouwens |
| reactie 782
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nathan, denk es een keertje niet aan eten -,- |
| reactie 783
|
|
|
Dat is moeilijk PF, hier in Brugge struikel je over de lekkere dingen Vanmorgen lekker geholpen op de stallen waar mijn ma werkt, dat was erg leuk, en vooral die frisse lucht |
| reactie 784
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Frisse lucht!?!? 6 *C, regenbuien, regenpak dat niet goed werkt - |
| reactie 785
|
|
|
6 graden is niet erg, en regenbuien.. Als je een goede regenpak heb is het toch echt goed te doen hoor |
| reactie 786
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan, NIEMAND doet een regenpak naar school aan -.- En trouwens, nee nie spuit deed nadien ook geen pijn. Je moet eens met je nagels bovinin de bovenkant van je hand pitsen. De spuit deed minder pijn xP Sheala, blauw haar is speciaal xP Patros, hier regen het ook wat, maar het is vooral koud .. |
| reactie 787
|
|
|
Waarom trekt niemand een regenpak aan als die naar school gaat? Als het regent doe ik gewoon een regenpak aan hoor, ook toen ik naar school fietste |
| reactie 788
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
IK BEN LEKKER VRIJ # |
| reactie 789
|
|
|
Lekker Jorinda, maak er een mooie dag van |
| reactie 790
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jij met je B NL afkortingen Blij voor jou Jorinda, wij hadden wel school Omg, voel me een stalker, gisteren facking lang met Mats zitten sms'n xD |
| reactie 791
|
|
|
B en NL is gewoon korter dan Belgie en Nederland |
| reactie 792
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Hier is het ook mooi! Nu is de zon even weg, maar vanmorgen was die er wel! @Esmée, kom op joh, je moet maar zo denken, over een paar uur is het weer klaar, en over twee dagen weekend!!!! |
| reactie 793
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Een regenpak? Dan word je gewoon dik uitgelachen. M'n mama zegt dan soms; Beter warm en droog dan helemaal zijknat thuiskomen. Blablablablablaaa.. Net klaar met telefoongesprek. Heb 30 min. en 48 seconden gebeld |
| reactie 794
|
|
|
Ik droeg dikwijls een regenpak, maar ik werd nooit uitgelachen hoor. Als het regent doe je een regenpak aan, dat is doodnormaal hoor. Ze hebben pas een reden om je uit te lachen als je geen regenpak aanheb terwijl het hard giet Oke, hier in Brugge is het de hele dag blauw. Straks toch maar een klein fietstochtje doen Mag ik reclame maken jongens? Mijn 3e bundel is uit nathanschorer.webnode.nl/news/de-grens-over/ |
| reactie 795
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Heb het al gezien. Leuk seg Bwa. Ik blijf toch maar bij een winterjas..! Ik wil Kerst! Ik wil Kerst..! |
| Naar boven | |