Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 766
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke, jij gaat je dus ook niet vervelen vandaag. Lukt je verhaal een beetje? |
| reactie 767
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jaja, dat van Shiv daar. Maar leren is iets anders -.- |
| reactie 768
|
|
|
Tja leren.. Maar ook niet te veel leren he. Het is tenslotte weekend voor iets he |
| reactie 769
|
|
|
Nathan, lees mijn agenda, wel te vel leren. Ik heb morgen al 4 toetsen, fuck, ik ga leren ! |
| reactie 770
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Haha Esmee veel sterkte met je toetsen dan Gelukkig zit mijn toetsweek er al lang weer op! Was dat leren wel zat |
| reactie 771
|
|
|
Ja, succes Esmée. Sheala kan het dus weer lekker rustig aan doen en smiddags na school lekker languit op de bank liggen |
| reactie 772
|
|
|
Wtf .. Ik snap die regelingen in Nederland echt totaal NIET xD Fck, pijn gedaan, was me nagel aan het vijlen, schiet ik uit, met die punt in mijn arm -.- Nu staat der een lijn, en mama overbezorgd. Ze denkt dat ik mezelf snij -.- |
| reactie 773
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik snap die hele regering niet |
| reactie 774
|
|
|
Pf snap jij ooit iets? Ik heb een pakkende naam nodig voor mijn 'kunstwerk'. Het moeten potloden voorstellen.. Iemand een idee voor een leuke naam?? |
| reactie 775
|
|
|
'Potloden van Sheala'? |
| reactie 776
|
|
|
Whahahahahah Dat is niet echt een practiesche naam. Aangezien niemand mijn Sheala kant kent. We hebben het maar (Idee van Hazel..) 'De herfst kleuren'' genoemd. |
| reactie 777
|
|
|
Hah xD Emma, grote leugenaar ! Die spuit deed juist niets ! Olifantenhuid xP Ik helemaal flippen, dat deed niets xP |
| reactie 778
|
|
|
Dat is een leuke naam ja, maar pakkend? Esmée, voel je echt helemaal niks? Misschien komt dat nog, als je snachts ligt te slapen |
| reactie 779
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Bij ons,.. Grote pijn.. Ma echt, iedereen van onze klas had onverdragelijke pijn.. Het was alsof je stierf... †Deed echt pijn! Vind het raar dat het bij jou geen pijn deed.. Bij ons wel |
| reactie 780
|
|
|
Nathan, Ik vind het persoonlijk pakkender dan 'Potloden van Sheala' want dat past gewoon niet aangezien ik met iemand anders werk XD En net terug van de kapper en nu heb ik blauwe plukken in me haar |
| Naar boven | |