Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 826
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Maar hij heeft zoveel vrienden om zich heen ! Luan heeft Wouter, Pepijn, de blonde kleine, de blonde grotere, Nathan en de kleine schattige + een grotere donkerbruin harige |
| reactie 827
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gebuisd is gezakt Esmée, gewoon de stoute schoenen aantrekken. Je kan eens vragen aan hem of dat hij je geen aardrijkskundeles wil geven? |
| reactie 828
|
|
|
NATHAN ! Waarom? Ik kan het ook aan iemand anders vragen Chania, Remco, Johachim, Max of Daan, allemaal tweedejaars xP |
| reactie 829
|
|
|
Tja, waarom. Waarom zou je het niet vragen? Het is toch een manier of niet? Gebeurt dikwijls hoor |
| reactie 830
|
|
|
Maar loop jij maar eens naar de persoon waarom je hopeloos verliefd bent, terwijl die ouder is en dan ook nog eens bij z'n vrienden staat ! |
| reactie 831
|
|
|
Dat is inderdaad moeilijk ja, ik ken dat. Ik ben ook verlegen iemand Maar je kan het proberen. Sta er gewoon bij en gewoon lekker meepraten met waarover zij praten. Zo worden jullie in elk geval vrienden, en dat is wel een goed begin |
| reactie 832
|
|
|
Ik moet nu wel offline |
| reactie 833
|
|
|
Oke, veel plezier met wat je gaat doen |
| reactie 834
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als je het niet doet gaat het nooit gebeuren Esmée. Ga er gewoon voor, het is niet erg om naar hem toe te stappen als zijn vrienden erbij zijn. |
| reactie 835
|
|
|
Wel. Ze lachtte al toen ik hey wouter zei .. E n met Wouter praten is moeilijk .. hij vertrouwd me niet, omdat ik weet dat zijn moeder lesbisch is. Waarom is alles zo hard? Nu ga ik echt off, morgen wel wat aandacht zoeken xP F** gisteren plots kei hard aan het bloeden -.- Ik had met de punt va een wijl (fucking scherp) strepen op mijn been getrokken, maar plots te hard, nu heb ik daar een mooie collectie lelijke strepen, die waarschijnlijk ook nog een litteken worden, 1 toch zeker, het zijn vijf lijnen, niet zo groot, maar een stopte niet met bloeden, verdomd .. |
| reactie 836
|
|
|
Waarom had je strepen op je been getrokken? Dat vertrouwen komt vanzelf wel, als je een tijdje met hun omgaat. Ik vertrouw ook niet altijd meteen de eerste de beste 'vreemdeling' |
| reactie 837
|
|
|
Tja, Nathan, gewoon voor de lol, pijn, weet ik veel waarom .. Omg, ik had het gevoel dat Luan ieder moment tegen me kon praten .. Maar nuuh, ik negeerde hem weer |
| reactie 838
|
|
|
Mooi dat het meeviel, maar niet langer wachten hoor. Hoe moeilijk het ook is |
| reactie 839
|
|
|
Jaja, ik ga nu offline x |
| reactie 840
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Nathan, de pony Nathan is een ramp. Stom onstuurbaar beest. Ik haat het zo dat als je eindelijk denkt aan nieuwe leuke dingen, er altijd iets is dat je terug duwt in die kut hol! Ik ben het zo zat! Maar kan er niet van af. Alsof er een of andere vloek over me heerst. So done with life now. |
| Naar boven | |