Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 736
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Of me eenzame elektronica |
| reactie 737
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, daar moet je ook nog steeds een tekst over schrijven |
| reactie 738
|
|
|
Nee, schrijf maar eens een tekst over eenzame elektronica ! Eenzaam in een veld, Tussen zand, heide, Lag eenzame elektronica, Kon mijn gedachten niet vermijden, Op een tak in een boom, Valt mijn gsm, eenzaam in de netels, daar moet ze niet zijn, Moest ik ze oprapen, En netels doen pijn, Help, dit lijkt op niets .. |
| reactie 739
|
|
|
Mja, hier en daar nog wat aan knutselen/veranderen en het kan er best mee door |
| reactie 740
|
|
|
Nee. Mijn foto's zullen zich schamen voor die die tekst .. ik kijk wel eens .. Nu niet. Ben afgemat. Ben moe. WIl even muziek luisteren. ben ik bezig. GRR |
| reactie 741
|
|
|
Maar neen, wat geknutsel hier en daar is het best leuk Dat is ook belangrijk, lekker relaxen. geen zorgen |
| reactie 742
|
|
|
Hahoke Ik ga offline, Nathan. Tot morgens x |
| reactie 743
|
|
|
Slaaplekker |
| reactie 744
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Eenzaam in een veld, Tussen zand, In de heide, Lag eenzame elektronica, Ik liet mijn blik erover glijden. Op een tak in een boom, Valt mijn gsm, Eenzaam in de netels. Waar ze niet hoort zijn, Tussen de pijnlijke netels, Doet de eenzaamheid extra pijn. Iedereen liet de gsm liggen, Niemand wilde haar meer, Eenzaam, ze was zo alleen. Die gsm, Dat ben ik, In eenzaamheid bedolven. (als je wilt mag je hem gebruiken) Nathan, als je bij de tijd wilt blijven, moet je chillex zeggen |
| reactie 745
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Leuk gedichtje Bleh… Chillex… Stom woord. Ken je het liedje 'Royals van Lorde? Leuk liedje :d En zo.. |
| reactie 746
|
|
|
Patros, ik vind h'm prachtig, ik gebruik hem Ik heb de hele ochtend al She Wolf geluisterd xD |
| reactie 747
|
|
|
Wat is dat voor genre dan? |
| reactie 748
|
|
|
Beuh, David Guetta ft. SIA Mijn collage: tinypic.com/view.php?pic=140xht5&s=5#.Un-fxJR4YRo |
| reactie 749
|
|
|
Mooie collage |
| reactie 750
|
|
|
Dankjewel ! De persoon die het Frans heeft uitgevonden zou ik persoonlijk willen vermoorden -.- Doei, Frans leren |
| Naar boven | |