Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Gecondoleerd Sterkte maat |
| reactie 32
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Aaw, Nathan wat naar. Je kan alles hier kwijt he Joun |
| reactie 33
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ooh, sorry Nathan. Sterkte BFF .. Ze zal je missen, dat weet ik zeker . |
| reactie 34
|
|
|
Ja, |
| reactie 35
|
|
|
-,- ROTHUMEUR !!!! LEREN !!!! SHUT THE FCK OP MET UW TOETSEN .. Chaggi .. |
| reactie 36
|
|
|
Op je toetsenbord staan toch ook toetsen En blijf alsjeblieft van die fucking capslock toets af!! |
| reactie 37
|
|
|
Ik typ nooit met Caps. Ik haat Caps. Ik typ met de hoofdletter toets -,- Sorry dat ik chaggi ben hoor, ik zal me wel even van de site gooien en vloeken en me kast in trappen. Is dat beter. Ik stop ermee. Echt waar. Ik wil dit niet meer ! |
| reactie 38
|
|
|
Ik heb het gevoel dat alles bij iedereen een beetje down gaat.. (komt vast door de winter) Gister viel ik bijna uit het pashokje in een winkel.. maar ik had een leuke dag |
| reactie 39
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik ook altijd bij Natuurwetenschappen= Fock toch op met uw toetsen!! Altijd Ik kan Comfort and Joy op de piano van mn zus spelen En ik kan het zingen |
| reactie 40
|
|
|
Ik kom je stalken Emma Ben beetje opgehumeurd, lekker even mijn hart gelucht bij Lara Mailen doet goed Ik heb zonet gemeend moeten lachen :o Ik had een bocht genomen, en me haar uitgeblazen, in een staartje gebonden, en het zag er zo leuk uit, dat ik spontaan begon te lachen. Voel me beter |
| reactie 41
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank jullie wel maatjes Ach down, ik ben niet van plan om een zielenpoot uit te gaan hangen. Maar wat ik wel wil zeggen is: Over een uur dan is het 48 uur dat ze is weggegaan, blijft een raar idee. Donderdag begrafenis, gedicht spelen voor haar over haar, op balalaika. Dag erna bruiloft pa. Het moet maar Gelukkig dat jullie blij worden van mijn |
| reactie 42
|
|
|
Ik word echt vrolijk van Tis soms irritant als je ff overal de pest in hebt, maar het is jouw gewoonte dus je doet maar |
| reactie 43
|
|
|
Ik hoop dat jullie een goed weekend heb gehad? |
| reactie 44
|
|
|
Vandaag ging wel.. Eerst met de hond gelopen (kwam als verzopen Lynxtje terug) Daarna paardgereden. Eerste uur op me lievelings paard Storm |
| reactie 45
|
|
|
Gelukkig Leuk weekend, wat afkatten. Handen opengehaald, op een pokkebeest zitten. Tja je moet toch een hobby hebben zeker? Zo, gedicht geschreven over oma. De mooiste herinneringen neergezet en wat over het hemels Koninkrijk.. Morgen herbekijken wat evt. veranderd kan worden en dan wat oefenen op balalaika. |
| Naar boven | |