Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 676
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja die. Die ene die beweerd dat ik cyberpest -_- Je moet eerst op deze site zitten, voordat je het cyberpesten noemt. En je kunt dit pas cyberpesten noemen als ik je uitscheld met veel lelijkere woorden. En als ik je bedreig, Enzo. EN da doe ik nie? En als jij beweerd dat ik die drinkbus heb laten vallen, Of wat dan ook, kunt ge da ook gewoon aan de Directrice melden. Ze kan dat oplossen, En beweren dat ik niet degene ben die dat ding heeft laten vallen.. |
| reactie 677
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Waarom typ je op rare plaatsen hoofdletters ? xD Robbetje Wolf, als je dit leest, Emma is een schat van een kind, dus hou alsjeblieft op. En trouwens, wees blij dat ik Emma niet ben xD Emma, vandaag weer drie kinderen geslagen. xD |
| reactie 678
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welja, waarom moest je nu weer zonodig kinderen slaan? |
| reactie 679
|
|
|
Zoals een Duitse man ons ooit zei (echt waar, op vakantie): Zo een mensen zijn er om te weten dat we nooit zo mogen worden. |
| reactie 680
|
|
|
Aha zo tja.. Morgen avond ga ik naar Jelle Cleymans in Knokke, hij gaat daar zijn nieuwe cd spelen, ben benieuwd naar zijn spel |
| reactie 681
|
|
|
Sorry dat ik het zeg: Ieuw ! Ik haat hem xD |
| reactie 682
|
|
|
Waarom? |
| reactie 683
|
|
|
Gewoon .. Ik ga offline. Tot morgen, na mijn school-marteling xD Wow, wtf, om half 7 wakker, ben stikop ! Laatste dag school .. Maandag vrij |
| reactie 684
|
|
|
Maandag is iedereen vrij Maandag naar opa toe |
| reactie 685
|
|
|
Maandag leren, lere, leren -.- |
| reactie 686
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat maandag-vrij gedeelte is zeker alleen in België? |
| reactie 687
|
|
|
Ja, dat is in Belgie Wapenstilstand. En ook komt Sint-Maarten gezellig op bezoek |
| reactie 688
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
-,- |
| reactie 689
|
|
|
IK HAAT MIJN OUDERS Let them burn .. Voel ik me eindelijk eens wat goed, met wat ik aanheb, zeggen min ouders: "Esmée, je bent net een zwerver, kermiskind ! Je haar is marginaal" Kan me niet meer schelen, heb gwn mijn zwarte kleren aangedaan, zwarte broek, zwarte schoenen, zwart jasje en zwarte t-shirt. Dat ze .. Haat hen. |
| reactie 690
|
|
|
Nou ja, je mag toch zelf kiezen wat je aantrek? Niet leuk, ik kreeg ook weleens klachten met wat ik aanheb |
| Naar boven | |