Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 706
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zeg nooit nooit PF, blijven oefenen dan lukt het best |
| reactie 707
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik zeg ook niet nooit, ik zag alleen dat t onmogelijk is om het onder de knie te krijgen |
| reactie 708
|
|
|
Hoezo? En als je nou blijft oefenen? |
| reactie 709
|
|
|
Nou, ik weet niet hoe jij gitaar speelt, maar boven de knie of met een draagband is t een stuk gemakkelijker hè Nathan? |
| reactie 710
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haha.. M'n mama zei ook al; misschien Zwerver? M'n zus zei; Seg wa zijt gij voor een bitch? Mn zus is weer lief dit weekend.. Ma ze is weg, Naar ksj, Ma het gaat nie lang duren voordat ze terugkomt.. -_- Eigenlijk klinkt Tibs nog wel goed (als je het al gewoon bent dat je mama duizend -en een keer per dag Tibsie! zegt..) .. Ik vind Pablo nog STEEDSSSS beterrr.. M'n zus zei vandaag bij ontbijt terwijl ze nog 's zo een zaagteken tegen haar arm maakte; Seg, Ge heb al een heel bos omgezaagd! |
| reactie 711
|
|
|
Of je noemt hem Bunny Ik speel balalaika zittend, want er is helaas geen draagband bij. Maarja, boven de knie is een stuk makkelijker. Maar ik blijf er bij, onder de knie kan ook |
| reactie 712
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ben ik de enige die vind dat het niet uitmaakt wat Belgen zeggen, het altijd lief klinkt... (k heb niet tegen jullie hoor |
| reactie 713
|
|
|
Ja opzich... @Nathan, why on Earth should you name your cat 'Bunny'!?!? Das net zoals mijn (stok)oude schooljuf die haar konijn 'Kip' noemt -,- |
| reactie 714
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
xD Ik ken iemand die z'n paard Mier heeft genoemd -.- Winkelen met Emma .. Carrefour suckt xD |
| reactie 715
|
|
|
Nou, omdat Emma konijnen leuk vindt dacht ik misschien dat dat wel leuk is Alles wat we zeggen klinkt lief? Niks van gemerkt? :O Maarja, ik ben geen echte Belg he |
| reactie 716
|
|
|
Oh gosh .. Zal hij ons ooit snappen? Nathan, zeker dat je niet van een andere planeet komt? xD Niet gemeen bedoeld, hoor ... Ik in de klas, slim, iemand zegt iets, ik roep zo: SORRY HOOR Maar ik verving perongeluk een o door een e .. Die tweede zo .. Mevrouw héél boos, iedereen lachen, kwam iemand zeggen dat dat zo grappig van me was xD |
| reactie 717
|
|
|
Wat moet ik snappen dan? Ik ben inderdaad niet één van de slimste nee Helaas, maar niks aan te doen. |
| reactie 718
|
|
|
Geef niet, je bent goed zoals je bent |
| reactie 719
|
|
|
Jullie mogen er ook zijn hoor |
| reactie 720
|
|
|
Ja, dull xD Schorer virus slaat toe mij Suusie. Ze zet er ook al 24 per post Nathan zet echt eens een ava gast xD |
| Naar boven | |