Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 646
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja, als het een enge film was dan zou ik het ook niet leuk vinden om te kijken |
| reactie 647
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je hebt ook horror-liefhebbers Nathan |
| reactie 648
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
@Patros, you don't wanna know ! Het huis Anubis xD Ik lachte haar echt zo uit ! Kinderprogramma ! Oh god, let me stop laughing with her ! xD Academie, awesome today ! Me moesten iets maken met Amnesty International. Een ontwerp, misschien maken we het in het groot met een metalen skelet van een kubus. Ik had twee vogels, 1 hopend naar een uitgang, uit de met tralies bekleedde kubus, de andere de mod opgegeven. De lerares zei: Welke vogel past het best bij jou. Ik heb niets gezegd, want niemand weet hoe ik me voel. We praatte ook over de betekenis van kleuren, blauw staat voor: Verkeerde gedachten, die mensen blijven achtervolgen en ze depressief maken. Iemand (raar creep kind, Sander) Keek mij zo aan. Net alsof hij het wist .. Effe schoolwerk opknappen |
| reactie 649
|
|
|
Ja, maar horror-liefhebbers gaan niet huilen om een enge film of wel? |
| reactie 650
|
|
|
Gast -.- Me reactie staat daar nu zo eenzaam xD |
| reactie 651
|
|
|
Welke gast? Welke reactie? :O Anubis, da's lang geleden |
| reactie 652
|
|
|
VOOR DIE FILM HUILDE ME ZUS ! Schoolwerk afmaken, laters x (over ongeveer 10 minuten) |
| reactie 653
|
|
|
Welke? De Steen der Wijzen of die eerste? |
| reactie 654
|
|
|
Verdomme. Neem een voorwerp met speciale betekenis mee, fuck op. Ik weet niets, ben héél slecht gezind, heb me mama uitgescholden, ben kwaad beginnen janken en kreeg net het bericht dat Dinsdag we die baarmoederhalskanker spuit krijgen. Kan het nog erger? Sta er plots ook bij zin dat zm geen enige zin heeft in mijn leven. Want ik geloof toch zo half dat je als je dood bent in een nieuw lichaam terecht komt, wat heeft het dan voor zin, dan begint het weer. Nu wil ik echt gewoon al mijn woordenschat eens roepen ! |
| reactie 655
|
|
|
Van mij mag het Esmée Ik denk trouwens dat t beter is om even een paar dagen te stoppen met dd site. Ik heb even rust nodig... |
| reactie 656
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
dacht ik al |
| reactie 657
|
|
|
Neh, ga ik niet doen .. Veel succes Patros. Hai Jorinda <3 Oh gosh, rot dag ! Een jongen op de bus is met opzet langer blijven zitten om me te irriteren, een andere gooide z'n Iphone5 door de bus .. Not into a good mood .. |
| reactie 658
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Hoi! Oei... Not funny |
| reactie 659
|
|
|
Niet echt, was kwaad vandaag, ben moe, haat leerkrachten en docenten ! |