Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 661
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
xD Nu verdomme heb ik nog steeds de ontbrekende moed. Waarom is het zo **** moeilijk om tegen je ouders, en tegen de persoon te zeggen, dat je verliefd ben?!? |
| reactie 662
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou, gaat lekker vandaag |
| reactie 663
|
|
|
Bijna? Nog vijf weken ! Of langer ! |
| reactie 664
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Gewoon zeggen, ben je der gewoon vanaf |
| reactie 665
|
|
|
Jazeker is dat bijna, die 5 of 6 weken zijn zo voorbij hoor De eerste 10 maanden van 2013 vlogen al als een raket voorbij, zullen die laatste twee ook zo gaan |
| reactie 666
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Waarom zou je tegen je ouders zeggen dat je verliefd bent? |
| reactie 667
|
|
|
Tja, waarom zou je dat niet zeggen aan je ouders? |
| reactie 668
|
|
|
Omdat het extra moeilijk is om als je een lief hebt, het dan te gaan vertellen xD Maar nee, ooit vertelde ik het mijn mama, ze ging gans gek ! Nee laat dat maar. En Patros, bedankt voor de info, maar stap jij dan eens op iemand af die soms een blik op je werpt, die ALTIJD bij minstens vier andere jongens staat, zeggen dat je b-van hem houdt ! |
| reactie 669
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Omdat ik ze haat ^^ Maar gelukkig hoef je ook niets te zeggen als je toch niet verliefd bent -,- |
| reactie 670
|
|
|
Ja. Tja. Ben moe. Geen zin even. Stomme herhalingstoets Nederlands morgen. Nog niet geleerd. Wil niet. Morgen ben ik ziek ;P iK GA ETEN EN LEREN, DAG Xd |
| reactie 671
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
We worden bespied. Door Robbe. Dus Robbe, Als je dit leest, Wil ik dit je zeggen; Ik pest je toch nie? Dit is geen cyberpesten? Ik scheld je niet uit? 'Stom' zeggen is gewoon kleuterpraat. Trouwens; Als ik je cyberpest, Kan dat niet. Want dan moet je op deze site zitten. Dus.. Ja, En trouwens; Dat was anderhalve maand geleden, Toen was ik nog boos op je! Omdat je mij de schuld gaf van die drinkbus.. Nu zijn we gewoon 'vrienden' (soort van) Maar ik ben niet meer boos op je.. Ik was gewoon boos op je omdat je 'mij' dik noemde, en dat je 'mij' de schuld gaf dat 'ik' jou drinkbus op de grond had gegooid! Nu is da toch al voorbij?? |
| reactie 672
|
|
|
Anderhalve maand geleden, da's lang geleden :O Er was helemaal niks van cyberpesten |
| reactie 673
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Jha, Ik ben niet degene die water over iemand z'n schoenen giet, En ik ben niet degene die iemand anders 'dik' noemt.. Da kan hard aankomen. Oké, Ik heb wat overdreven, Maar ik heb het recht, om de waarheid te zeggen; Dat Robbe die drinkbus had laten vallen uit z'n handen. Hij moet Kylian er ook nie bij betrekken? Robbe heeft wel al een nieuwe drinkbus.. Dus. Alles opgelost!(?) |
| reactie 674
|
|
|
ROBBE WOLFS ? Die met zijn lange lokken? Prachtig haar, maar wel wat raar xD |
| reactie 675
|
|
|
Normaal gesproken moet alles opgelost zijn ja, zou je denken |