Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 631
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oh? Nou, ieder zijn hobby zeker? :O Veel plezier met wat je gaat doen |
| reactie 632
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Esmee hij is wel leuk! (voel me nu best stalkerig XD ) Hij lijkt me lief. (weet niet echt meer te zeggen.. voelt zo vreemd Ik ga echt paniek aanval krijgen morgen!! Kut bio toets met kut docent! Nog erger als ik zou flauwvallen ofzo, is die kut docent de EHBO'er. Ga ik gelijk over me nek. Wish me luck!!! |
| reactie 633
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha, suc6 ;D Me nieuwe avatar. Ik heb de ogen zelf rood gemaakt Proud on my work ;D Gister zo iets moeilijk gedaan ! Handstand, in principe al moeilijk xD Maar zonder vertrouwen in je medemens, is het héél moeilijk ! |
| reactie 634
|
|
|
Ogen? Ik zie er maar 1 Succes Sheala |
| reactie 635
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Waar zie jij dat tweede oog dan Esmée? Wel mooi trouwens Suc666 Sheala |
| reactie 636
|
|
|
Toetsen zijn voor me gevoel wel aardig gegaan. Vanmiddag weer leren. Pfff Gelukkig zijn de moeilijkste toetsen voorbij! |
| reactie 637
|
|
|
JA OKE OOG -.- Verdomme, amper tijd vandaag, dus mss 'zie' ik jullie niet meer .. 2 toetsen, tekening voor academie maken, paardrijden, leren, jak |
| reactie 638
|
|
|
Leuke avond heb jij Esmée, jij vermaakt je dan wel |
| reactie 639
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Good luck Esmée!! Had gisteren spuit gehad tegen baarmoederhalskanker -_- Even details: Die NAALD ALLEEN AL, was 5 cm ofzo, En die ene van CLB steekt da in uw arm (da voelt ge nie zo fel), Ma dan.. DIE VLOEISTOF!!!! Die dringt door uw hele arm heen, en da lijkt alsof uw arm gaat exploden.. Ma echt, Onverdraaglijke pijn! Niet te beschrijven :'( Het deed echt pijn, En als iemand je per ongeluk sloeg, Had je prijs.. Een meisje van m'n klas werd er zelfs misselijk ervan daarna.. Geen goed teken -_- Nog een weekje pijn gaan doen misschien? ik ga klagen -_- |
| reactie 640
|
|
|
Aaw arme Emma! Ik mocht m niet van me ouders |
| reactie 641
|
|
|
Aan dat prikje, Sheala? :O Sterkte Emma, even door de zure appel heen bijten en dan is het zo voorbij |
| reactie 642
|
|
|
Goeie pep-up Sheala -,- |
| reactie 643
|
|
|
Whaha, Ik vertel de waarheid! En ja Nathan. Zoals het met alle prikken tegen ziektes gaat, spuiten ze een heel klein beetje in (niet zoveel dat het echt schadelijk is) zodat je cellen tegen gaan werken en 'weten wat ze moeten doen' als je de ziekte echt zou krijgen, maar alsnog helpt t niet echt. Maar ja als je niet sterk genoeg bent, kan je er echt ziek van worden en miss sterven. Maar dat is kans op 1 op 10000 Ofzo. Dus Emma maak je geen zorgen hoor PF ik ben heel goed in peptalks! Maar ben ook eerlijk. Iets wat mensen niet altijd fijn vinden maar wel verdienen vind ik. |
| reactie 644
|
|
|
SHEALA, IK MOET DIE FCKNG SPUIT OOK NOG GRR Ik wil die niet, maar ik moet, bah .. Gisteren = Kutste avond ooit ! Ik heb geleerd tot dat ik écht moest vertrekken, dan reed ik, voelde ik plots hoeveel pijn een mislukte handstand je spieren doet, kon amper rijden. Bijna gevallen, Cavalli -.- Dan naar huis, zus janke dat ze bang is van een film .. PFFFF Let me die ! Superdag, allez, ruzie, geslagen (per ongeluk ben ik geslagen door iemand) ik zag plots zwart .. Superkoel joh ! -.- |
| reactie 645
|
|
|
@Esmée, je zus en bang voor een film?? Plz, tell me that fucking title!? |
| Naar boven | |