Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En daar komt Nathan weer es met zijn verhalen over eten -,- |
| reactie 392
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ben terug van m'n badkamer... Had doop.. Ik had fristi op plaatsen zitten, waar fristi niet hoort te zitten.. En het zat waar je (waarschijnlijk) aan dacht.. In m'n broek.. -_- Twas wel fijn.. Lekker bloem, Suiker, Eieren, Yogurt, snoepies, Chips, Water, Kersensap in m'n nek, Fristi in m'n broek, Tomatensap, Fristi in m'n blouse.. Nu is m'n bh nat van fristi -_- |
| reactie 393
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
|
| reactie 394
|
|
|
Nie spelen met eten Om maar bevriend te blijven met de verspreider van het Quod amet faciem-virus, waar blijven de wafels Nathan? |
| reactie 395
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
xD Doop van de KSj (jeugbeweging) Heb ik ook meegemaakt. Slagroom is me haar. Not done .. WTF IK BEN VEEL TE ZWAAR ! Oke, iemand zei wel: OMG JE HEBT EEN MOOI LICHAAM ! Maar me buik kan platter ;D |
| reactie 396
|
|
|
Nou, da's een leuk compliment Esmée Ja, ik zit nog steeds te wachten wanneer je/jullie eens naar Brugge komen |
| reactie 397
|
|
|
Ja, ik kom wel als ik 16 ben -.- Nathan, geen compliment als een een meisje dat naar je roept -.- Ze wou op me schoot komen zitten. Ik zo van dit gaat te ver .. |
| reactie 398
|
|
|
Aha tja, dat kan natuurlijk ook Dat je 16 ben, gelukkig is dat niet lang meer. Nog paar jaar |
| reactie 399
|
|
|
Nog een week duurt t bij mij |
| reactie 400
|
|
|
Gast, ik ben 12 en 3/4 ;D Nog 3 en 1/4 jaar wachten -.- Nee, als ik naar Brugge ga, dwing ik me ouders Emma gaat eten, dus ga ik mee (Patros, gelukzak,je mag Nathan ontmoeten |
| reactie 401
|
|
|
Hé, mag ik ook es geluk hebben? Die 3 1/4 jaar is zo voorbij |
| reactie 402
|
|
|
Zeker zijn die zo voorbij, ik kan er over meespreken PF, gefeliciteerd alvast |
| reactie 403
|
|
|
Bedankt alvast |
| reactie 404
|
|
|
Als je deze week braaf blijft krijg je op je verjaardag die 4 wafels wel van me goed? |
| reactie 405
|
|
|
Ik ben altijd braaf Nathan, ik ben een Fries |
| Naar boven | |