Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Eten is gezond PF |
| reactie 377
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik ben depri.. Geen commentaar.. Ik ben depri en blij.. Breaking News: I Need Chips. I'm gonna freak out.. (Kga chips dan wel miss. tot morgen houden?) Schattig hè?:: www.bunnybunch.nl/wp-content/themes/u-design/sliders/cycle/cycle2/images/konijnen.jpg |
| reactie 378
|
|
|
Ik heb vanmiddag nog heerlijke paprikachips op trouwens Ik denk dat ik zometeen wat lekkere frieten gaan halen, mijn familie in Nederland is vrijdag altijd frietdag dus ja, zou leuk zijn als ik die traditie wat in ere kan houden Ach, konijntjes, die zie ik graag |
| reactie 379
|
|
|
Ik heb al frieten gegeten.. Getrakteerd door Meneer Vankerkhove. Zal foto laten zien als ik eentje vind. Kijk dit: stuffpoint.com/dogs/image/307235-dogs-cute-dog.jpg |
| reactie 380
|
|
|
Leuk hondje Ik had ook een hond vroeger, helaas moeten inslapen ;( |
| reactie 381
|
|
|
Ooh.. Dat is altijd erg.. Je diertje laten inslapen.. Mijn papa had vroeger ook een hond. Iris.. |
| reactie 382
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Och, help me, verliefd op boeken .. Carry Slee, Radeloos, geweldig boek, gaat natuurlijk over een gepast onderwerp. Meisje dat wil blijven afvallen, jongen die de dood van zijn vader de schuld op zich neemt. Ik ven helemaal suf, het boek is uit, nu ben ik boos |
| reactie 383
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha wat een kippe hok hier! Kan t amper bijhouden! Ugh ik haat het als iemand begint over stervende dieren ofzo.. Vannacht zo'n vreselijke droom gehad. (Klinkt heel vreemd) gedroomt dat mijn hond gewond was. En dan bedoel ik gewoon een schammetje.. en ik (in me droom) janken en janken. Gewoon om mijn hond in pijn te zien. Gelukkig in het echt nooit gezien |
| reactie 384
|
|
|
Ik heb het wel moeten zien, hoe dat mijn kat pijn leed. hij had zuikerziekte, hij kreeg iedere morgen en avond een diabeten prikje. Hij liet het gewoon begaan. Ik heb hem langzaam ziens terven, maar inslapen wouden mijn ouders niet. uiteindelijk is Azraël gestorven toen we op familie weekend waren, en de moeder van Emmelie (stom kind, maar moeder is dierenarts assistente) hem verzorgde. Ik heb dagenlang gehuild en de schuld op de moeder gestoken. Hij ligt begraven naast ons huis, en bij allerheiligen ga ik een kaarsje plaatsen. En ik zit ook met een schuld gevoel over onze tweede kat. Ze is naar buiten gegaan, en niet meer terug gekomen. Ik heb haar buitengelaten, dus ik vind het mijn fout. Mijn mama zegt van niet, maar het is mijn fout. Ook al was het een kut kat, die iedereen beet, droeg ze een lelijke naam, Mojito, ik droom nog steeds dat ze terug komt. Emma is een van de enige die Azraël en Mojito ooit gekend heeft .. |
| reactie 385
|
|
|
Mojito lelijke naam? Ik vind het wel leuk |
| reactie 386
|
|
|
Mojito is een alcholische drank -.- |
| reactie 387
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
De katten van m'n tante haar buren: Jupiler en Dufal -,- Ach, beter dan mijn oude schooljuf, die noemt der konijn Kip -,- |
| reactie 388
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Mojito is lekker! (het drankje dan Ik vind het wel een grappige naam |
| reactie 389
|
|
|
Het is - gewoon de harde waarheid - een rotbeest. De dochter van die dierenarts assistente komt naar me toe en zegt: 'Wedden dat ie dood is? Omgereden of vermoord?' Ik wist niet waar ik het had ! Dat kind heeft 3 keer gescholden tijdens haar leventje ! Ik had h'r nek om willen wringen .. |
| reactie 390
|
|
|
Kermis in Brugge, gelijk maar een lekker zakje smoutebollen gehaald |
| Naar boven | |