Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 361
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jorinda, je kan gerust begrijpen dat we je met ons heel hart zouden missen .. En net zoals het probleem waar jij mee zit, lees ik een boek. Meisje wil ook sterven aan Ana .. Ze wordt geholpen oor een vriend, die ook zm wil plegen. EN EMma, straf verhaal joh -.- |
| reactie 362
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zeker Jorinda, wij gaan je keihard missen, als je gaat. En zoals Esmée zegt: er zijn dingen die jij kan, die wij niet kunnen. Ieder heeft zo zijn eigen talenten En jij verpest toch niet álles? De vriendschap die we hier met zijn allen hebben, de vriendschap die we ook met jou hebben. Oke, het is 'misschien maar' internet-vriendschap maar wat mij betreft: het voelt als echte vriendschap, vriendschap wat jij helemaal niet verpest |
| reactie 363
|
|
|
Ja, inderdaad. Dat gaat niet in 1 2 3 over, ik wil je altijd herdenken als een moedig mens |
| reactie 364
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Je hebt wel zo momenten in het leven, Maar dat gaat altijd voorbij. Geef jezelf een kans!!! Ben bij m'n tante. Ik had chocola, Had da op de livingtafel gezet.. En ik hoorde zo geluidjes, Ik draai mij om, En de hond van m'n tante zit daar bena met die chocola in zn bek. Ik sla da uit die z'n muil, En ik zei; Foei! En ik gaf die een mep. Had de chocola nog door aan het opeten.. Smaakt nog steeds goed! (Klinkt wel vies.. |
| reactie 365
|
|
|
Emma toch -.- |
| reactie 366
|
|
|
En die hond leeft nog? :O Hoeveel chocola mag een hond eten vooraleer hij doodgaat eig? Het is te hopen dat dat na 1 lik niet gebeurd dan |
| reactie 367
|
|
|
Hij leeft nog.. Ik dacht dat als een hond te veel chocola at, dat hij dan blind werd? Ik haat die hond eigenlijk. Vroeger, Toen hij er pas was, (de eerste dag toen hij er was) Gingen we met z'n alles kijken. Toen was hij nog KLEIN en SCHATTIG. Nu het omgekeerde -_- Het is een cairren terrier of zow iets. Een paar maanden geleden,.. Had ik een sandwich met hesp op de livingtafel gezet, ik ging even weg, Ik kwam terug, En de hesp was weg.. Drie keer raden! Hij had eerder al eens een pakje paté van de tafel opgegeten, Ik noemde hem de patédief.. |
| reactie 368
|
|
|
Hehe tja |
| reactie 369
|
|
|
Vlees lust hij ZEKER.. Hij is moddervet -_- Hij moet DRINGEND afvallen! Er was eens een tijd(je) dat hij dun was.. Hij is weer dik geworden -_- Ik ben moe.. Ik wil chipsjes Misschien morgen bij de 'LadiesNight' als Esmée er is. M'n papa is dan naar voetbal. En mama, Eén zus ik en esmée zijn dan alleen thuis.. Hoera. Gaat een BOMME LadiesNight worden.. We gaan eens lekker sociaal doen Esmée en niet te lang op de computer zitten.. Samson en gert is op studio 100!! Ok.. Ik ga nickelodeon opzetten ofzo.. Of disney channel.. Of mtv.. |
| reactie 370
|
|
|
Chips lekker |
| reactie 371
|
|
|
Bwaaa... Ribble of zow. Peper en zout ribble. DIE VIND IK LEKKER!! |