Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Is het dan zo'n zwijnenstal pp je kamer Emma? |
| reactie 422
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik volg niks meer Vandaag lekker geklust bij vriend in Gent |
| reactie 423
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ben er weer. Het was supertof. Gewoon de hele avond gepraat met Jesse, een gast van 23. Hij heeft een wijnvlek over de linkerhelft van zijn gezicht, maar hij heeft ermee leren leven. Die draaide zich om, hij was verkleed als moordenaar, en raakte mijn BIJNA met een ijzeren knuppel tegen mijn hoofd Nathan, wat jij lekker vind -.- |
| reactie 424
|
|
|
Amai Ik vind alles lekker |
| reactie 425
|
|
|
;D Ik vind dit zo erg: images2.proud2bme.nl/hsfile_51835.jpg Het lijkt me vreselijk |
| reactie 426
|
|
|
Dat ziet er erg uit ja, ziet er niet smakelijk uit :O |
| reactie 427
|
|
|
Denk je nu, serieus, aan eten ? eet je wat er niet spakelijk uitziet? Geitenkaas met olijven en peper in de vorm van een oogbal (deze avond vriendelij dat aanbod afgeslagen) |
| reactie 428
|
|
|
Nee En wat eten betreft wil ik wel alles geprobeerd hebben |
| reactie 429
|
|
|
-.- Oke dan .. |
| reactie 430
|
|
|
Een mens moet een hobby hebben he |
| reactie 431
|
|
|
Ja, maar jij hebt er opmerkelijke Oke, ik geef toe dat van een pony vallen ook niet heel normaal is .. Maar ik heb wel een dood normale hobby, en toch vallen er steeds mensen van hun stoel: Ik doe nu mijn zevende jaar kunstschool .. Da's woensdagnamiddag .. Vanaf het middelbaar is dat ongeveer 4 uur school. Ik wil later bekend worden (hoop ik) Ik wil beeldhouden. Geen saaie oude klassieke, nee, mooie kleiwerken en zo .. Afwijk .. |
| reactie 432
|
|
|
Iedereen heeft vreemde hobby's. Kraak "The Holy God Of Endless Smiling" niet af wil je? Straks gaat ie voor het eerst gebruik maken van het sippe gezichtje (nie rot bedoelt Nathan) |
| reactie 433
|
|
|
Beeldhouden is ook klassiek(?) Heb geen tijd voor sippe gezichtjes |
| reactie 434
|
|
|
Nathan, je hebt ook moderne beeldhouwkunst -,- K ga morgen m'n t-shirt van 5FDP afmaken, hoop op n beetje hoog cijfer |
| reactie 435
|
|
|
Wat is het verschil tussen klassiek en moderne beeldhoudkunst? Ik zo het verder niet weten, ik heb niet gestudeerd voor beeldhouder |
| Naar boven | |