Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 226
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank jullie wel, nee die had ik nog niet gezien, erg mooi geschreven Jorinda Doe die pony de groeten van me volgende week Aah bos, vanmiddag lekker doorheen gefietst |
| reactie 227
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gefeliciteerd Nathan ! Luan heeft weer naar me lopen grijnzen. Wat een lieverd. Misschien toch eens moed nemen om met hem te gaan praten? Sjeezes, love is so hard ! |
| reactie 228
|
|
|
Dankjewel Esmée Zeker eens moed nemen, wat heb je te verliezen? |
| reactie 229
|
|
|
Euhm, veel, mijn hoop, zijn vriendschap, zijn eventuele liefde, .. |
| reactie 230
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En wat win je ermee als je het doet? |
| reactie 231
|
|
|
Meer hoop, zijn vriendschap, zijn eventuele liefde -.- |
| reactie 232
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En meer zelfvertrouwen. Luister naar je hart en laat hem spreken. Alleen dan maak je de juiste beslissing |
| reactie 233
|
|
|
Maar ik durf niet |
| reactie 234
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Vraag nr z'n hobby's Esmée! Hoe vinden jullie dit? Nieuw gedichtje. Het is a goedgekeurd The old school.. Ik mis ze. Ik wou naar ze toe, Maar dat werd niet toegelaten. Ik had een droom. Een droom waar ze in voorkwamen. M'n twee jongens liepen in m'n armen. Maar die droom komt dus niet uit.. Ik geloofde erin, Dromen worden werkelijkheid, Ooit zal ik ze weerzien, In die lagere school van mij, M'n andere klasgenoten gingen wel, Ik heb ze al zo vaak gevraagd; Om hoelaat gaan we gaan naar de oude school? Steeds hetzelfde antwoord; Dat zien we wel.. Ik had ze een sms'je gestuurd. Ze stuurden niet terug. Misschien gaan ze wel, maar zeggen ze dat niet, Zei m'n niet toelatende moeder.. Dat zou gemeen zijn. Maar ik wou in m'n eentje gaan. Mocht niet van mama. Ik zou alles doen om weer naar ze toe te gaan.. ©Emma <3 |
| reactie 235
|
|
|
Mijn mening ken je al Emma Ach Esmée |
| reactie 236
|
|
|
Haha, Dankje Nathan.. Denk ik? Als ik hetzelfde denk Gewoon op hem afstappen. Ik durf ook nie zoveel te zeggen. Soms begint die gwn tege mij te praten. Dan praat ik mee. Lekker lollig :d |
| reactie 237
|
|
|
Emma, jij hebt geluk, jou liefde zit in je klas ! Luan zit in het tweedejaar, wie wil er nu een eerstejaars ?!? |
| reactie 238
|
|
|
JE MOET POSITIEF DENKEN! Niet negatief Hoe vinden jullie dit? Het leven is als een weg. Je hebt breekpunten en gaten erin. Het blijft maar gaan. Maar op een gegeven moment stopt het.. |
| reactie 239
|
|
|
Ik weet niet wat jij denkt Emma Esmée, er zijn genoeg 2e-klassers die met 1e klassers iets hebben hoor Zelfs met 4e klassers gebeurt dat |
| reactie 240
|
|
|
Mooi hoor Em. Als jij het zegt Nathan Nog 'gepest' door de zwerver Wolfs ? Vertel nu eindelijk eens wat over Andrei, ik weet amper iets ! Breaking News: Emma laat niets los, over naar de studio |
| Naar boven | |