1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan? [3]

datum 20-10-13 09:32
reactie 181
Verwijderde gebruiker
Emma, alsjeblieft ?
Ik heb ook 3 toetsen, hoor.

@Nathan, het feest was V-E-R-S-C-H-R-I-K-K-E-L-I-J-k !
In een *** feestzaal, waar alles weerklonk, *** slechte muziek, veel te luid, enkel onze familie waren Limburgers, de rest van de Kempen. ZE LACHTE ONS UIT OMDAT WE TE LAAT WAREN !
Begint mijn neef te zagen over mijn muziekstijl. 'Allez, Nirvana, da past u toch nie ?' Begint hij grappen te maken over Kurt Cobain: 'Wat krijgt ge als die zich door de kop schiet? Kurt Koppijn' Ik had zin om hem te slaan. (Ook gedaan trouwens)

Uit pure waanzin hebben we het verschil besproken tussen vegetariërs en veganisten ..
datum 20-10-13 09:55
reactie 182
Verwijderde gebruiker
Leuke familie heb jij joh Maar dat uitlachen zal wel goed bedoeld zijn toch?
Vriendschappelijk/familiaal beetje plagen

Emma, over 2 maanden mag jij dus kerstliedjes zingen
Of nu mag ook trouwens, aangezien er al kerstballen en wie-weet andere kerstzooi te koop zijn
datum 20-10-13 12:00
reactie 183
Verwijderde gebruiker
@Nathen, dat was niet onze familie die ons uitlachte. Ik heb sins gisteen- sorry- echt iets tegen de Kempen. Dus die Kempenaar roept: Allez, de Limburgers zijn te laat !
Alle Kempenaren lachen. Ik denk dat ik nog nooit zoveel zin hd om gewoon weg te lopen, naar huis toe. Ik vroeg: Gaan we door ? 'Nee, wij blijven nog minstens 2 uur'
En mijn neef, die zaagt over alles. 'Welke film vind ge grappig ?' The hangover 3.
'Ge weet hopelijk toh niet wat da betekend?' Ongeveer. 'Allez' WAT NU ?!
'Kijkt ge geen Amika, of Dispeciable Me ?' Geen AMika, Dispicable Me is gwn grappig. 'Hah' Kwinten, shut up plz ?
datum 20-10-13 12:17
reactie 184
Verwijderde gebruiker
Ik kom wel graag in de Kempen, mooie regio

Ze lachen trouwens hun eigen volk uit, want je hebt ook de Limburgse Kempen. Ik hoop dat ze dat beseffen.
Ik kan me wel voorstellen dat je dan graag naar huis wou, gelukkig is dat voorbij. Voorlopig.
Ik ken al die films niet, behalve Amika. Dat doet me eraan denken dat morgen Galaxy Park wordt uitgezonden, op mijn verjaardag. Leuke verjaardagscadeau
Benieuwd wanneer ik in beeld kom
datum 20-10-13 12:18
reactie 185
Verwijderde gebruiker
Kom je morgen op beeld ?
Dan ga ik opnemen. ZO terug.
datum 20-10-13 12:21
reactie 186
Verwijderde gebruiker
Nee morgen denk ik niet. Ik ga dat volgen via de website van Ketnet.
Als ik mezelf gevonden heb dan stuur ik wel een link
datum 20-10-13 12:32
reactie 187
Verwijderde gebruiker
Oke, top
Ketnet, da's lang geleden dat ik daar naar keek. Toen was ik 8. AL bijna 5 jaar geleden O.o
HAHA EMMA XD Er staat een foto van jou op internet, van de klasblog.
Als je SBS Kermt intypt, dan afbeeldingen, en dan 6 rijen naar onder, dan 5 foto's naar recht, daar sta je dan Op de foto links van jou sta ik ook mooi -,- Waarom steek ik altijd me tong uit naar fotocamera's ??
datum 20-10-13 12:35
reactie 188
Patros-Fibros
@Emma, herhalingstoetsen mogen op elke dag worden geplaatst ook al staan er al 2 andere toetsen. Als er 2 toetsen staan mag het max. 1 repetitie zijn + 1 SO. Of alleen 1 of 2 SO's per dag. En ze moeten de toetsen minstens 2 weken van te voren aangeven, anders telt ie eigenlijk niet eens

@Nathan, ik zag ook al een kerststol liggen -.-

Ik heb ook altijd Kurt Koppijn, als ik naar zijn muzieksmaak luister. Kurt ligt alleen al meer dan 19 jaar aan de verkeerde kant van het gras, dus wat hij krijgt? Niks
datum 20-10-13 12:36
reactie 189
Verwijderde gebruiker
Ik voel me zo dom, maar over wiens muziekstijl heb jij het ? xD
Sorry, niet helemaal wakker ..
datum 20-10-13 12:38
reactie 190
Patros-Fibros
Die van je neef
datum 20-10-13 12:41
reactie 191
Verwijderde gebruiker
Oke, nu snap ik het (denk ik)
Ik heb een tekening van Kurt Cobain nagetekend (Allez, geoon op het raam gehangen en overgetekend xD)
fc07.deviantart.net/fs16/i/2007/198/3/b/Kurt_Cobain_by_Instinct1790.jpg
Vind ik een hele mooie tekening
datum 20-10-13 12:43
reactie 192
Patros-Fibros
Mooi
datum 20-10-13 12:48
reactie 193
Verwijderde gebruiker
Vond ik dus ook
Ik ben moe. Ik wou uitslapen. Buiten bijn kat berekend. Om half 9 bijt ze in me teen Tandafdrukken -.-
Onee, begon mijn neef ook nog eens te zagen dat dichters zo saai zijn. Ik had hem echt bijna de keel overgesneden met mijn zakmes (bijna altijd bij me) Ik zeg :
'Ik dicht wel' Zegt hij: 'Zie, goed voorbeeld' Ik heb hem tegen zijn hoofd geslagen. Echt waar. Ik was boos. En die verdomde ** weet niet van ophouden. Dus zei ik om het te pesten: Welk middelbaar zit je weer ?' Hij: ' Ik ben al 2 jaar van het middelbaar af' Ik: 'Aw, ik dacht da je in het 5 de zat' Toen was hij eindelijk stil
datum 20-10-13 13:43
reactie 194
Patros-Fibros
Dichters zijn zaai zegt ie, hoe noem je de teksten dan in de nummers op z'n mp3?
datum 20-10-13 13:44
reactie 195
Verwijderde gebruiker
Had narry honger?

Haha, Neven plagen,.. Love it
Ik pest m'n 20/19 jarige neef altijd 'Tim'
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan? [3]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.