Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 211
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Haha, wat geweldadig zijn jullie en idd, mooi Emma! Wattan Nathan, ben je jarig? |
| reactie 212
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Gefeliciteerd Nathan Hoe oud ben je nu dan? |
| reactie 213
|
|
|
Naja, denk het dan maar |
| reactie 214
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hij zit ook echt tijdens zijn verjaardag ff op internet hè Ook echt niet asociaal afzo |
| reactie 215
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank jullie wel, ben 21 Hoezo, ik heb geen bezoek hoor |
| reactie 216
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
dankje nathan en jorinda! Gefeliciteerd nathan!! Als ik je in het echt zou kennen, zou ik je nu een cadeautje geven |
| reactie 217
|
|
|
Dank je wel Emma, ach felicitaties zijn ook leuk om te ontvangen |
| reactie 218
|
|
|
Altijd leuk hè Heb vrij vandaag Mocht niet naar oude school gaan van mama :'( Moest leren, Maar ben gestopt -_- Ik moest dezemorgen janken omdat ik nie mag gaan. Ik had zelfs gedroomd dat mn twee metekindjes in mn armen liepen :'(((((((((((( Ben echt verdrietig!! Maar mn zussen en ik gaan met de bus naar mn mama haar werk, En dan gaan we iets door eten. Jippie. Maar dat ene ding, kan dat van dezemorgen niet goedmaken :'( |
| reactie 219
|
|
|
Zeker leuk Vrij zijn ook leuk Waarom mocht je niet, zo erg is het toch niet om kwartier langs te gaan? Volgende keer beter dan he |
| reactie 220
|
|
|
Nee. Niets maakt me vrolijk. Heb net gedicht ingestuurd. Is natuurlijk nog niet goedgekeurd! |
| reactie 221
|
|
|
Oei, dat kan ook Leuk, waar gaat het over? |
| reactie 222
|
|
|
Over mn ouwe school. moet off. Ga nar bushalte. Met nog schoenen aandoen. |
| reactie 223
|
|
|
Oke veel plezier |
| reactie 224
|
|
|
Hey Nathan, ik weet niet of je het hebt gezien maar ben aan m'n 100ste gedicht toe, daarom had ik een bedankgedicht gemaakt... Ik weet niet of je em hebt gezien, maar er staat ook een stukje voor jouw in.... Fijne verjaardag nog verder! |
| reactie 225
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Gefeliciteerd Nathan!! Whaha volgende week donderdag moet ik op een ponie rijden die Nathan heet Nu lekker foto's maken in het bos Leuke middag. Gezellig met me pa. |
| Naar boven | |