Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 166
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Het was niet eens spieken .. #Zwaar beledigd door leraren Idd, teamwork. Ik zo: Shit ik weet het antwoord niet .. Zegt Matisse, me 'school buurman' -,- : 'Het antwoord is de mensheid ..' |
| reactie 167
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Kutleven, vakantie |
| reactie 168
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hoezo ben je daar niet blij mee?? |
| reactie 169
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Omdat het dan alleen maar slechter met me gaat... Veel snijden ook... |
| reactie 170
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterkte |
| reactie 171
|
|
|
Wish me luck .. Familie feesten zijn zo saai ! Ik ga dan maar .. x |
| reactie 172
|
|
|
Waarom saai? |
| reactie 173
|
|
|
Beste grap die ik vandaag heb gehoord Ze zijn allemaal asociaal ! Blijkt dat ik pas om half 7 ga -,- |
| reactie 174
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
JIPPIEEEE.. Maandag vrij! Halleluja. Wel morgenvroeg rot-mis in de kerk, En daarna catechese voor Vormsel. Ik kijk ernaar uit. Uhum.. |
| reactie 175
|
|
|
Gaan jullie elke week naar de kerk Emma? Ik ga eig. nooit naar kerk |
| reactie 176
|
|
|
Nie elke week. Dan zou ik maar een paar keer gaan. Maar ik moet. Zat eerst in zangkoor. Maar dat moest ik aan de kant schuiven omdat ik nu 4 uut tekenacademie heb terwijl ik dan normaal zangkoor heb. Maar ik heb tekenac. gekozen, want bij zangkoor zaagde ze toch allemaal. Maar ik wil afentoe wel eens naar zangkoor gaan.. Ik zing GEWELDIG GRAAG!! daar was een vraag bij nederlands: Welke delen van je lichaam zou jij laten verzekeren? Ik zei; Mijn handen en mn stembanden. En ik zei; omdat ik graag teken.. En leraar onderbrak me: Oei, ze kan niet meet tekenen met haar stembanden.. En ik zei droog: Mn zin was nog nie klaar. Ik zing ook graag. Leraar zei: Ooh, Dan hebben we al een zangeres voor het einde van het jaar voor een concertje! Ik schudde heel droog( en toen moest iedereen lachen): Nee. |
| reactie 177
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik ben (toen ik klein was) tijdens kerst in slaap gevallen in de kerk. Ook bij disney land En ik ben ik slaap gevallen bij de tandarts.. Het gesprek deed me der ff weer aan denken XD |
| reactie 178
|
|
|
Slapen is gezond he Waarom ga je dat niet doen Emma? Lekker kerstliedjes zingen voor het einde van het jaar? |
| reactie 179
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik ben in slaap gevallen tijdens een godsdienstles, daar was ze niet zo blij mee De tafel leek zo lekker zacht |
| reactie 180
|
|
|
Kerstliedjes <3 I LOOOOOVEEEEE ITTTTTT!!! Ik wil Kerstmis! Ik wil het!!! Geef me dan ook Kerstmis. Gewoon gezellig samen zijn.. Bleh, Seffens weer mis -_- gaat saai worden ik voel het.. Ik moet nog 2 herhalingstoetsen leren en nog 1 kleine toets van frans.. Jippie, ik ben zo blij? Waarom 3 f*cking toetse op een dag?? Are you crazy???????!!!!!!!!! I think so!!!!! |
| Naar boven | |