Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat een gewelddadige bende joh |
| reactie 152
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, ik moet denk ik in therapie. Ik los ruzie op met de vlakke hand .. |
| reactie 153
|
|
|
Ach, zo weten ze dat met jou niet te spotten valt dan |
| reactie 154
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Mijn dag: Iemand van mn klas had een drinkbus van iemand anders van mn klas gestolen. En die gaf die drinkbus aan mij. Ik gooide die terug, recht in die zn handen. Die laat die natuurlijk VALLEN, en die geeft daarna mij de schuld. Ik ga gwn met vrienden mee. Komt die naar mij toe, zegt die; HEY! DIKKE! Mn drinkbus is nu wel kapot hè! Ge stuurt me geld terug he! Ik zeg; Noem. Mij. Nie. DIK! (ik stampte die) en ik begon te janken. (Ben ook nie blij over mn gewicht) En mn vriendinnen troosten me :') Ik stond ergens. Gwn ergens. En die komt naar me toegerent, en ik had da nie door. Giet die al da water over mn ALL-STARS. ZIJN DIE HELEMAAL NAT. Ik ging naar die toe. Ik zei; Niemand kan mij zomaar dik noemen!! Langharige zwerver! (hij heeft lange haren als jongen) En ik ga weg... Ik haat hem. Ik zei da tegen mn Papa En die zei; Als ook maar EEN iemand u met een vinger aanraakt, Zoek ik op! Mn papa steunt me altijd daarbij Nederlands was moeilijke toets! Als die ene robbe mij nog 's dik noemt, Moet ik eigenlijk zeggen: Ga nog een beetje janken om uw drinkbus! |
| reactie 155
|
|
|
Als ik hem tegenkom Emma, dan gebruik ik me hand Lang haar is toch mooi Ik ben besmet |
| reactie 156
|
|
|
Och En een goeie papa. Sterkte |
| reactie 157
|
|
|
Ik ga naar me gezin? Dag |
| reactie 158
|
|
|
Veel plezier daar |
| reactie 159
|
|
|
Ja, ruzie omdat ik wil gaan slapen, en zij willen dat ik mee tv kijk -,- Laatste dagje school |
| reactie 160
|
|
|
Ja ma, Die ene heeft echt tot op zn schouders. Als die met fiets is, Stopt die z'n haar allemaal in z'n kap, zodat hij er niet mee gepest wordt. Ik haat die ene gast. In eetzaal had Amber iemand z'n drinkbus gepakt. En toen zei die Robbe; Ja, Simon, Pak maar gauw terug of seffens gooit emma die ook nog kapot! En ik hoorde da nie, en amber zei HOHOHO! en ik: Wa? Neenee, dan gaat ge zeker boos worden! Ik zeg; Zeg gen, Nee, ZEG GEWOON! En die zei da en ik negeerde da gewoon. Ben sterke meid |
| reactie 161
|
|
|
Ja. De sterkste die ik ken. Letterlijk en figuurlijk. Maagpijn. Janne stompte me. Onwillig iemand in de maag geslagen. Hij stond in de weg toen ik me omdraaide .. |
| reactie 162
|
|
|
Ben tegen baar van bus geduwd. ***kinderen. Ze willen als EERSTE EEN PLAATS HEBBEN? Als ik was gevallen (was ik bena) hadden ze gewoon op me gestapt. (waarschijnlijk) Fock op, Vandaag slecht humeur. 45/100 bj geschiedenis -_- Wel 40 op 50 bij wisk. en 74,5 op 100 bij ned. Geen drie lolly's de man :'( Mnr. van nederlands was boos. We hadden het laagste klasgemiddelde van een Latijnse klas -_- Zie je, Latijnse zijn niet de slimste... EN 27,5 op 30 bij frans |
| reactie 163
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Latino's zijn best wel slim, degenen die de toetsen moeten maken hebben het een stuk moeilijker |
| reactie 164
|
|
|
GOED Sorry, beetje hyper vandaag Mevrouw Geschiedenis boos. Ik snapte totaal niet waarom ? Wat is er mis aan de antwoorden van de toets door de klas te roepen ? Je helpt toch gewoon iedereen de antwoorden te vinden, en niemand heeft 'n buis. Ze moet minder verbeteren dus ? |
| reactie 165
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Leraren noemen het spieken, volgens leerlingen is het gewoon teamwork |
| Naar boven | |