1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan? [3]

datum 17-10-13 17:18
reactie 136
jorinda
Ahww,, dat is inderdaad vervelend. Maar ik denk dat je over die verlegenheid wel heen komt! Maar ik heb zelf geen ervaring met zulke dingen :$
datum 17-10-13 17:23
reactie 137
Verwijderde gebruiker
Het is echt supererg als je zijn lach in zijn ogen ziet, en hij kijkt je plots aan, als hij plots heel serieus kijkt, dan lijkt het alsof iedereen plots zwijgt. Allen wij. Ik had langer in zijn ogen moeten kijken. Maar wat ik zag was net een geschenk van God. Zijn chocoladebruine ogen en zwarte haren die zijn gezicht omhelsden ..
Jakkes, nu heb ik ook nog eens iets heel eng meegemaakt .. Ik keek nu door zijn ogen .. Ik dacht aan hem, en plots zag ik mij staan, samen bij mijn 'vrienden' lachend, om de domste mop ooit. Met mijn sarcasme de bovenhand, roepend dat ze van me af moeten blijven. Ik zie het door zijn ogen. Ik voel zijn gevoel. Denk ik. Ik voel de voetbal tegen mijn been botsen .. Shit, nu heb ik mezelf geslagen om me bij positieven te krijgen
datum 17-10-13 18:05
reactie 138
Verwijderde gebruiker
Dank jullie wel, het is goed gegaan

Ach Esmée. sterkte met je verlegenheid. Ik heb er ook geen ervaring mee
datum 17-10-13 18:11
reactie 139
Verwijderde gebruiker
Door die rot verlegenheid heb ik een kans laten weglopen !
Kijk wat me papa vond:
liveforlivemusic.com/news/remember-the-baby-from-nirvanas-nevermind-cover-he-is-20-feel-old-yet/
datum 17-10-13 19:09
reactie 140
Verwijderde gebruiker
Hahahaha, Naked baby.. Nice to see

Slechte dag vandaag !
datum 17-10-13 19:14
reactie 141
Verwijderde gebruiker
Emma, die jongen is dezelfde als die baby -,-
Als je het zou lezen, zou je zien dat dat de Nirvana baby was, die van het album Nevermind. Nu is hij 22 Raar maar jah. Inderdaad, rotdag. Enkel dat Luan twee keer oogcontact zocht
datum 17-10-13 19:25
reactie 142
Verwijderde gebruiker