1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan? [3]

datum 17-10-13 17:18
reactie 136
jorinda
Ahww,, dat is inderdaad vervelend. Maar ik denk dat je over die verlegenheid wel heen komt! Maar ik heb zelf geen ervaring met zulke dingen :$
datum 17-10-13 17:23
reactie 137
Verwijderde gebruiker
Het is echt supererg als je zijn lach in zijn ogen ziet, en hij kijkt je plots aan, als hij plots heel serieus kijkt, dan lijkt het alsof iedereen plots zwijgt. Allen wij. Ik had langer in zijn ogen moeten kijken. Maar wat ik zag was net een geschenk van God. Zijn chocoladebruine ogen en zwarte haren die zijn gezicht omhelsden ..
Jakkes, nu heb ik ook nog eens iets heel eng meegemaakt .. Ik keek nu door zijn ogen .. Ik dacht aan hem, en plots zag ik mij staan, samen bij mijn 'vrienden' lachend, om de domste mop ooit. Met mijn sarcasme de bovenhand, roepend dat ze van me af moeten blijven. Ik zie het door zijn ogen. Ik voel zijn gevoel. Denk ik. Ik voel de voetbal tegen mijn been botsen .. Shit, nu heb ik mezelf geslagen om me bij positieven te krijgen
datum 17-10-13 18:05
reactie 138
Verwijderde gebruiker
Dank jullie wel, het is goed gegaan

Ach Esmée. sterkte met je verlegenheid. Ik heb er ook geen ervaring mee
datum 17-10-13 18:11
reactie 139
Verwijderde gebruiker
Door die rot verlegenheid heb ik een kans laten weglopen !
Kijk wat me papa vond:
liveforlivemusic.com/news/remember-the-baby-from-nirvanas-nevermind-cover-he-is-20-feel-old-yet/
datum 17-10-13 19:09
reactie 140
Verwijderde gebruiker
Hahahaha, Naked baby.. Nice to see

Slechte dag vandaag !
datum 17-10-13 19:14
reactie 141
Verwijderde gebruiker
Emma, die jongen is dezelfde als die baby -,-
Als je het zou lezen, zou je zien dat dat de Nirvana baby was, die van het album Nevermind. Nu is hij 22 Raar maar jah. Inderdaad, rotdag. Enkel dat Luan twee keer oogcontact zocht
datum 17-10-13 19:25
reactie 142
Verwijderde gebruiker
Esmée, als het je morgen weer overkomt, dat hij naar je kijkt. Dan niet weglopen maar blijven staan of.. gewoon naar hem toe lopen
We geloven in je
datum 17-10-13 19:38
reactie 143
Verwijderde gebruiker
Nathan, gaat best moeilijk als hij omringt wordt door andere jongens -,-
En dan kijk ik terug, en glimlach ik. Ik stond aan de bushalte, hij liep aan de overkant, toen keek hij ook naar me, heb ik teruggelachen
datum 17-10-13 19:40
reactie 144
Verwijderde gebruiker
Kijk, dat is (ook) goed Op die manier breekt het ijs ook
datum 17-10-13 19:43
reactie 145
Verwijderde gebruiker
Whaha esmee wat heb jij een geluk! Met jou word tenminste normaal geflirt. Ik word op me kont geslagen door iemand waarvan iedereen denkt dat ie gay is en hij is echt irri.. Of hij trekt je broek naar beneden. Hoeft ie 1x bij mij te doen en ik sla m op ze bek. Ik moest zo hard lachen vandaag! Me 'vriendin' zei, wie wil jij een keer slaan. (er liepen 2 mbo'ers achter ons) en ik zo. Ik zou wel 1 van die zombie mbo'ers op ze bek slaan. ik wijste gewoon naar achter en liep door. En hun mij echt vreemd aankijken XD
datum 17-10-13 19:47
reactie 146
Verwijderde gebruiker
Lol
Tja, dat is misschien zijn manier van flirten
datum 17-10-13 19:50
reactie 147
Verwijderde gebruiker
Wha, alsof ik iets van hem moet! Geen 1 jongen is eigen leuk op mijn school -.-
Die jongen staat volgensmij nog langer voor de spiegel dan ik!
(ik was vanochtend vergeten me haar te kammen.. Doe blond ben je dan?! Achja dat haar van mij zit wel best. Schud me hoofd en klaar XD )
datum 17-10-13 19:54
reactie 148
Verwijderde gebruiker
Sheala, ooit op een feest ergens, heel erg cool, allemaal jeugd tot 14 jaar, komt er een onbekende jongen op me af: Goede muziek he schatje ! Hij wist denk ik niet eens hoe hard ik hem sloeg, hij zag sterren
datum 17-10-13 19:57
reactie 149
Verwijderde gebruiker
Whaha, vandaag viel ik bijna van me stoel van het lachen. Zo'n meisje word nogwel gepest en ze komt vaak bij mij zitten omdat ik het wel voor der opneem. Toen kwam er een jongen met een stukje bamischrijf. En zei maar telkens terug geven en hij weer terug Bla Bla Bla. Ze was het zat en wij zeiden, gooi het weg ofzo. Kwam die weer, pakte die bamischijf en gooide het recht op z'n borst. De hele vloer lach onder en hij was Boos! Zo hard gelachen!
datum 17-10-13 20:02
reactie 150
Verwijderde gebruiker
XD

Ik heb vandaag iemand heel erg hard geslagen omdat hij zei dat ik geen leven had.
De slag klonk door heel het gebouw. Iedereen stond stil en keek. Ik heel erg kalm duwde nog eens tegen die jongen en liep toen de trap af, met me Kipling boekentas
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan? [3]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.