Huiskamer: Gedichtenslang [4]
|
startpost
|
|
|---|---|
|
besto Berichten: 524 |
Laatste gedicht vorige topic: Heengegaan zijn mijn vrienden, De kring is gewoon wat klein. Het klinkt misschien harteloos, Maar waarom zou ik verdrietig zijn? Ze hebben gestreden, Ze hebben geleden. Ze zijn nu beneden, Hun leven op aarde, Is nu verleden. Tuurlijk heb ik verdriet, Tuurlijk voel ik het gemis. Maar het leven gaat gewoon door, Je leeft, wat er ook is. Ook al wordt het soms zwaar, Boven gaan ze ook gewoon door. Je vrienden slepen je er doorheen, Daar zijn vrienden voor! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
voor mij zijn getallen leuk 10 - 11 - 12 het cijfermannetje in mij maakt zich weer erg blij met getallen op een rij 10-11-12 wat het ook zij wat heeft een mens aan getallen 12345678910 die zit te lallen wat zouden we zonder getallen zijn nou in ieder geval met minder venijn je ziet wel hoe je over getallen struikelen kunt voor menig cabinet geen enkel punt we maken gewoon een nieuwe reeks daar snappen ze toch niks van die leek(s) alle getallen op de wereld kunnen weg hoort wie het zeg het getallenventje zegt dat zomaar dat vind ik toch wel raar tja zoveel discussie over een cijfer geeft allemaal ruzie en na-ijver nee nee nee je moet goed kunnen rekenen dan kunnen cijfers iets voor jou betekenen |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 83 |
betekenen doet mijn Ma op dit ogenblik alles voor mij haar ziekte en te hebben operatie maakt mij niet blij we hopen maar op een goed afloop niet dat ik daar iets voor koop voorlopig daarom voor 1001gedichten en Korteverhalen minder tijd ik hoop niet dat daardoor mijn lezerspubliek onder lijdt zodra ik wat tijd over heb om iets van gedicht of verhaal te maken zet ik of Léon het erop zodat het bij jullie zal geraken voor nu een hartelijke groet en ik hoop, dat het jullie goed doet |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Doet goed, Het doet goed dat je me accepteerd, Bedankt he ! ik heb er heel wat van geleerd .. |
| reactie 4
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Geleerd hebben we allemaal, op school, de middelbaren of lagere, iedereen leert op school, behalve als je al klaar bent |
| reactie 5
|
|
|
Bent, bind je veters, Lisa, kam je haar, Pff ouders, Het ergste: het meeste wat ze zeggen is waar ! |
| reactie 6
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Waar is de liefde, waar iedereen zo vol van is? Waar is het vertrouwen, waar een mens op vertrouwt? |
| reactie 7
|
|
|
Vertrouwt hij mij? On-mo-ge-lijk ! Stop met praten, Allemaal gezeik ! Onmogenlijk, Maar het is wel grappig, Omg, Ga weg of lig ! (FICTIE, weet niet waarover ik het heb) |
| reactie 8
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Lig in mijn bed, Kan alleen maar gapen, Ik wil het wel, Maar ben bang, Om te gaan slapen. Ik ben bang, Ik word sloom. Niet bang door het duister, Maar door die, Vreselijke droom. Kan het niet meer, Heb zoveel pijn. Ogen worden zwaar, Val in slaap, Hopend dat dit mijn laatste nacht zal zijn. |
| reactie 9
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Mijn laatste nacht zal zijn.. Wanneer mijn laatste dag aanbreekt Maar ik hoop dat het nog lang zal duren Want ik wil nog zoveel dingen doen Daar ben ik nog lang mee aan de slag Zelden dat die laatste nacht mij aanspreekt Dat gevoel heb ik dan geen vele uren Het komt dat ik dan terugblik op toen Op dat pesten dat pijnlijke gedrag Mijn laatste nacht wil ik over een lange tijd In het bijzijn van mijn hopelijk nog krijgende kinderen en man Ik wil eerst nog zoveel kunnen doen en beleven Nog veel te veel eigenlijk om op te schrijven Ik wil mijn leventje nog niet kwijt Want ik geniet er nu nog maar 18 jaartjes van Nee ik wil mijn dromen kansen geven En nog vele jaren gezond en wel in leven blijven |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
blijven doen we liefst allemaal toch als we in ieder geval wat schrijven alsnog dichten doen we met elkaar slang in slang uit jaar na jaar of vinden jullie dit nu raar? |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Raar is dit, Zo'n tweede gedichtenslang, Maar ik hou beter mijn mondje, Misschien voor levenslang??? |
| reactie 12
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Levenslang is 28 jaar Als je het over celstraf hebt Waarom heet het levenslang Want het zijn maar 28 jaar |
| reactie 13
|
|
|
Jaar in jaar uit, Zat ik in de cel. Ik moest ontsnappen, Maar mijn leven stond op het spel. Levenslang zat ik daar, Ik kwam helemaal alleen te staan. Levenslang zitten, Voor iets wat ik niet heb gedaan. Ik werd vals beschuldigd, Ik word echt ongeduldig. Het ergste is dat ik mijn familie kwijt ben, Ik ben ze kwijt, voor mijn leven, Maar ik ben onschuldig. (waargebeurd verhaal uit Amerika) |
| reactie 14
|
|
|
Onschuldig kijkt ze me aan, 'ik heb je gsm niet gejat!' lollig hoor zijn, kleine gliberige pad ! |
| reactie 15
|
|
|
Pad vol gevaren, Die op je afkomen. Waarom ben ik nu aan het typen? Ik lag net lekker te dromen! (-,-) |
| Naar boven | |