Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Tjaja. Stuur me seintje als je wifi hebt en in Brugge zit, wil je? Bwa, Emma, wij zijn toch al eens naar Kabaskesrock geweest .. KabaskesRock= festival voor 10 - 13 jarige. Daar hebben ik en m'n vriendin een liedje gezongen Op het podium, en jongens maakte zo hartjes met hun handen |
| reactie 62
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hoeveel is de entréprijs? en wanneer/waar is dat precies? |
| reactie 63
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik heb helaas geen wifi. Ondertussen woon ik gezellig in Brugge, ik typ nu vanuit een gezellig cafetje |
| reactie 64
|
|
|
'Ik heb geen wifi! Daarom zit ik nu op internet!' *wat klopt er niet?* Zei je nou gezellig caféetje? Hoe heet-ie? Ik heb trouwens nog een tip voor iedereen die nog eens in Parijs wil komen. Voor 4€50 kun je naar het restaurantje op de eerste etage van de Eifftoren. Daar zit een lekker restaurantje, echt het proberen waard |
| reactie 65
|
|
|
@Patros, Kabaskesrock= 5 euro, wanneer beuh, waar kanaalkom Hasselt, daar ergens .. Begint om half 9 eindigt (veel te vroeg) om 11 uur -_-. Komt geen band, enkel een dj, een sukkel met konijnenoren en een afropruik... En, ik heb al eens geschaatst op de Eifeltoren Je kan er schaatsen. Ook de eerste etage. LAWL ! |
| reactie 66
|
|
|
Finally home!!! /('_')/ /('_')/ /('_')/ Beuh: datum die ik nog niet helemaal ken... En inderdaad veel te vroeg einde. Dus er komt geen band, alleen een DJ, en jij hebt daar met je vriendin gezongen? Is dat een Belgisch antwoord? Trouwens, Parijs is echt geweldig, alleen moet je er minstens een weekend heen om alles nog een beetje te kunnen zien, of 1 van de f*cking 17 afslagen op de rotonde bij de Arc du Triompf te missen. Als je doolhoven leuk vindt, probeer in Parijs maar eens de weg terug te vinden als je bent verdwaalt... |
| reactie 67
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik typ vanuit een internetcafe |
| reactie 68
|
|
|
Ben op de terugweg nog door Brugge gereden |
| reactie 69
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Is de vakantie leuk geweest, Patros? Jha, CabaskesRock is awesome, Maar die kerel met z'n konijnenoren,... |
| reactie 70
|
|
|
Het was niet een rotvakantie, maar leuk is anders. Minimum temperatuur in de nacht was 26 graden. Om 8 uur s' ochtends was het al een dikke 33 graden. In de Ardèche dan. In parijs zat het rond de 31 graden overdag. Wel jammer dat ik daar in een *** hotel waar het ontbijt wel goed was, alleen veel te vroeg afgelopen (11 uur) en de grootte had van een blokje lego |
| reactie 71
|
|
|
Lawl, ja pech, Ik ben dol op zingen, maar het kunnen is anders. Emma dan, omg ze zingt als Adele. <3 you Emma. Lol op kamp. (Ik ben gen lesbie |
| reactie 72
|
|
|
Mij maakt het totaal niet uit hoe je eruit ziet of hoe je bent. Maar als Emma zo goed kan zingen als dat je zegt, dan wil ik dat wel eens horen. |
| reactie 73
|
|
|
Hoe dan wel, jij rijdt even tot bij haar ofzo? Lawl |
| reactie 74
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Awh, Ty LatoyaFox ;') |