Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Latoyafox waar rij jij? Die vreemden beesten ook |
| reactie 92
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Er zijn wel meer rare beesten dan paarden alleen, twee x in het echt gezien, hopelijk nooit weer |
| reactie 93
|
|
|
Mijn hond is ook raar maar dan wel op een leuke manier |
| reactie 94
|
|
|
Mijn oma vergeet altijd dat ik of al eten heb gehad, of dat ik al geld heb gekregen. Ben in 1 dag zo'n 30 euro rijker geworden |
| reactie 95
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha, Patros, ik bedoel, dom dat ik kleren ga kopen, en Sheala, ik rij op Manege Liefsoens. |
| reactie 96
|
|
|
Dat is niet echt slim nee... |
| reactie 97
|
|
|
Latoyafox, oke die manege ken ik niet.. (alsof ik er veel ken Maar nog mooie rijbroeken gekocht? Goeie rijbroeken zijn lastig te vinden voor een mooie prijs. |
| reactie 98
|
|
|
Logisch dat je die manege niet kent, ik ken ook niet veel Vlaamse maneges (om eerlijk te zijn ken ik er maar 2 in heel Nederland, maar goed) |
| reactie 99
|
|
|
Ik ken aardig wat maneges (bij naam) En hoezo zou dat logisch zijn dat ik ze niet ken? T is niet dat jij in me hoofd zit. |
| reactie 100
|
|
|
Nee, dan zou jij je er over verbazen wat ik soms denk. En bij naam? Ken je ze ook bij plaats? |
| reactie 101
|
|
|
Ha, ik denk nieteens dat je t overleeft in mijn hoofd! En denk je dat ik een of andere kaart ben ofzo! Eigenlijk interesseren maneges me niet echt. 1 oor in ander oor uit. Maar ik ken der een paar, ergens ver in mijn geheugen... |
| reactie 102
|
|
|
Dat denk jij ja, ik heb genoeg dingen overleefd, dus jou kan ik ook wel aan En ik weet meer dan dat jij denkt dat ik weet |
| reactie 103
|
|
|
Ik wens je veel sterkte met mij. En ik weet ook veel. Ik ben niet slim in school of wat maar ik weet veel. |
| reactie 104
|
|
|
Klinkt ook lekker vrolijk, 'veel sterkte met mij' If you know what defice me, if you know why I see the devil's thorn. Then you know that I was died, before I was born. |
| reactie 105
|
|
|
I have been stabbed. Dragged down. Killed. Once I felt nothing, not even a single heartbeat. And the devil still hunts me down. But I will always love him more than me. |
| Naar boven | |