Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gewoon, tijdens de lessen op rijden, (soms, hangt ervan af op welke pony ik moet) Ik geef z'n naam op voor jumping ... Het is echt een schatje |
| reactie 32
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hey Foxyyyyy |
| reactie 33
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hey Musicbird/Emma Veel plezier met die jumping, heb je dat al eens eerder gedaan? |
| reactie 34
|
|
|
Jij snapt het verkeerd Ik heb al eens jumping gedaan, nu is er een tijdje geen meer. Ik was 12 de. Van de 24, dusss toch de helft verslangen. En mijn BPFF* was eerste *Best Pony Friend Forever |
| reactie 35
|
|
|
Ja, zo kan het ook :p Goedzo, ik kan dat niet hoor Als ik mee zou doen mag ik van geluk spreken als ik nog op het paard zit :p |
| reactie 36
|
|
|
Hah, de hoogste sprong kwam tot net boven m'n heup, en ik ben 1 m 66 |
| reactie 37
|
|
|
Oke, nou ja, dat blijft toch goed En ach, ieder zijn hobby natuurlijk, qua sport hou ik meer van fietsen. Ik heb een auto maar toch fiets ik elke dag 12 km naar mijn werk (tot morgen tenminste) |
| reactie 38
|
|
|
Aaah, zalig, op een warme dag, je oude gamel van het slot halen en de straat op manoeuvreren, lekker een tochtje fietsen, naar Emma (plusminus 1 km) Of morgen wil ik naar m'n oude school rijden (plusminus 752 m) |
| reactie 39
|
|
|
Savonds fietsen vind ik erg leuk. Beetje in de schemer, dan ruikt de natuur ook zo lekker |
| reactie 40
|
|
|
Ja, dat is wel, ik ging met de klas een weekje 's avond wandelen |
| reactie 41
|
|
|
Dat is ook leuk Een dropping, dat is leuk, savonds alst echt donker is. |
| reactie 42
|
|
|
Hte was Bosklassen, een weekje met 2 klassen samen, van 2 scholen, chillen .. |
| reactie 43
|
|
|
Oke, dat ken ik niet. Is dat leuk? |
| reactie 44
|
|
|
Ja super! Ik had ook gezongen, en iedereen vond dat heel mooi, Wat vind je hier van: Als ik een nietje door m'n neus niet, heb ik pijn, Maar als ik niet niet, heb ik niet pijn, En als ik wel niet, heb ik niet niet pijn, Dus, niet jij een nietje door mijn neus? Niet niet op de plaats waar ik al geniet heb, Dat gaat niet. Het doet niet zacht pijn, zo'n niet door je neus, Niet niet te zacht, niet niet te hard, gewoon middenin nieten, Dus even opnieuw; Als ik niet niet, doet het niet pijn, Niet niet door je vinger, dat doet niet niet pijn, maar wel minder, Niet liever niet in mijn linkeroor, Niet niet in mijn lip, Niet gewoon in m'n neus, Vlak langs die vorige net niet niet, Stop nu maar met nieten |
| reactie 45
|
|
|
Hehe, erg grappig tekstje Kan je zo goed zingen? |
| Naar boven | |