Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik vind van niet, maar een paar gasten lieten me maar niet gerust, zijn thuis gaan vetellen hoe goed ik was. ik moet offline, maar heb het gedicht van de dag geschreven, lol |
| reactie 47
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oei, op een positieve manier toch zeker? Mja, misschien moet je dat gewoon als waarheid aannemen en geloven dat je echt goed kan zingen Oke, dat had ik nog niet eens gezien :o |
| reactie 48
|
|
|
|
| reactie 49
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Héééééééééé, Ik haat ze,... Allebei... Vraag me nie wie > |
| reactie 50
|
|
|
Ach ja, foutje moet kunnen he Als Brugge ooit doorgaat, kun je dan eens gaan zingen? Wat is er allemaal aan de hand Musicbird? :o |
| reactie 51
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ja, lijkt me leuk! Dan neem ik mijn gitaar mee, tenminste, dat probeer ik dan. @Nathan ze zegt 'vraag me niet wie' en dan vraag jij wat er aan de hand is??? Dat mag ik wel |
| reactie 52
|
|
|
Ik vraag toch niet wie? Ik vraag alleen wat er aan de hand is, dat is wat anders he Nou ja, ze hoeft het niet te vertellen natuurlijk, maakt mij niks uit |
| reactie 53
|
|
|
Ik vind het anders aardig veel op elkaar lijken hoor. Ik weet het trouwens wel. Ik kan het je zeggen, maar dat is beroepsgeheim. Als ik het vriendenprijsje bereken, kom ik uit op €25,30 exclusief BTW |
| reactie 54
|
|
|
Ja dat kan Mooie prijs, want geheimen zijn duur. Te kostbaar om ze door te vertellen, dus doe maar niet |
| reactie 55
|
|
|
Jammer, ik kom nog net €25,30 te kort om een Stratocaster beginnersklasse te kopen |
| reactie 56
|
|
|
Ik weet wat er is.. Kwaad op ouders, ze mocht niet met me mee naar 'festival' |
| reactie 57
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja, IK WAS HELEMAAL NIE MOE !!!! , (Nu wel -_-) |
| reactie 58
|
|
|
Ooh, ach er komen nog andere festivals hoor En, over een paar jaar ben je 18, mag je zelf weten wat je doet. Positief blijven he |
| reactie 59
|
|
|
Paar jaar? paar jaar? Nog eens de helft van hoe oud ik ben erbij ja |
| reactie 60
|
|
|
Daarom zeg ik: positief blijven |